شروع صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان استان بوشهر

بوشهر (پانا) - مدیر امور اداری و منابع انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان استان بوشهر از امروز اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۷۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شروع صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان استان بوشهر

حمدالله اژدری در جلسه هیات ممیزه استانی قانون رتبه‌بندی اظهار کرد: حدود ۵۰۰ نفر از فرهنگیان استان که از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، مشمول قانون رتبه‌بندی هستند.

وی با بیان اینکه احکام شاغلان نیز بلافاصله پس از طی مراحل اجرایی صادر خواهد شد، افزود: تاکنون مستندات ۱۲ هزار و ۱۲۶ از فرهنگیان که خود اظهاری را انجام داده‌اند، توسط امور اداری شهرستان‌ها و مناطق بررسی و تایید شده است.

اژدری اظهار کرد: افرادی که مشمول رتبه ۴ یا ۵ شده‌اند، برای بررسی و تایید به هیات ممیزه کشوری ارسال می‌شود.

وی عنوان کرد: بررسی و تایید افراد رتبه یک و ۲ توسط هیات ممیزه شهرستانی و مناطق و افراد رتبه ۳ توسط هیات ممیزه استانی انجام می‌شود.

اژدری اضافه کرد: رتبه تاییدشده توسط هیات‌های ممیزه به کارتابل افراد در سامانه رتبه‌بندی ارسال می‌شود تا در صورت تایید نهایی توسط شخص فرهنگی، برای صدور حکم ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر افرادی نظر هیات ممیزه را تایید نکنند، می‌توانند اعتراض خود را از طریق سامانه برای بررسی مجدد ارسال کنند.

اژدری در پایان تاکید کرد: با برنامه ریزی انجام شده انشاالله تا پیش از پایان سال جاری، احکام رتبه‌بندی فرهنگیان پیشکسوت و شاغل صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار