سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ارتقاءمهارت‌های دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران با آموزش مهارت مقابله با استرس

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت در تداوم طرح آموزش‌های ارتقائی نماد، آموزش مهارت مقابله با استرس در مدارس پنج شهرستان و منطقه آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از طریق سامانه همگام در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۷۲۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاءمهارت‌های دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران با آموزش مهارت مقابله با استرس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی، در این رابطه اظهار کرد: در این طرح دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم مناطق قدس، پاکدشت، پیشوا، پردیس و کهریزک در سامانه همگام، فیلم آموزش‌ مهارت مقابله با استرس را مشاهده و متون مربوط به این موضوع را مطالعه می‌کنند و در نهایت با شرکت در آزمون و تایید تمامی مراحل آموزش، گواهی شرکت در دوره را دریافت می‌کنند.

وی افزود: محتوای این آموزش‌ها شامل، 10 کلیپ 2 دقیقه‌ای و متون مربوطه است و دانش‌آموزان در حال دریافت آموزش‌ها هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: طرح کشوری آموزش مهارت‌های ارتقایی دانش‌آموزان، با برگزاری دوره‌های مختلف مهارت‌های زندگی تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت و تاکنون 26 هزار نفر از دانش‌آموزان، این آموزش‌ها را گذراندند.

بهرامی بیان کرد: جلسات توجیهی مدیران مدارس جهت اجرای مطلوب طرح، توسط کارشناسان اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل انجام و پس از اتمام دوره در این پنج منطقه اجرای آزمایشی، فیلم‌ها و متون آموزشی جهت استفاده تمام دانش‌آموزان استان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار