معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد:

افزایش دو برابری شرکت‌کنندگان در جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند نسبت به سال گذشته

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از افزایش بیش از دو برابری آمار فرهنگیان شرکت کننده استان در جشنواره کشوری فرهنگی هنری معلمان هنرمند نسبت به سال تحصیلی گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش دو برابری شرکت‌کنندگان در جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند نسبت به سال گذشته

در راستای تحقق سند تحول بنیادین دومین جشنواره معلمان هنرمند به میزبانی استان فارس در دو محور فرهنگی، هنری و 6شاخه و 46 رشته برای کارکنان شاغل در آموزشگاه های دولتی و 7 رشته برای معلمان بازنشسته برگزار شد که شاهد حضور گسترده همکاران خراسان شمالی در جشنواره مذکور بودیم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: آفرینش های ادبی با هفت رشته، نقد ادبی و هنری با سه رشته، رسانه و فضای مجازی با 4 رشته، هنرهای آوایی با 4 رشته، نمایش و فیلم کوتاه با 7 رشته و هنرهای تجسمی با 21 رشته از شاخه های این جشنواره است.
عقیقی افزود: جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی، تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان، ایجاد زمینه تحرّک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلّمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی‌بخش، شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای دانش، بینش و مهارت‌های آنان از اهداف جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آمار فرهنگیان شرکت کننده استان در جشنواره کشوری فرهنگی هنری معلمان هنرمند و همچنین تعداد آثاری که به این جشنواره در سال تحصیلی 1401-1400 ارسال شده نسبت به سال تحصیلی گذشته بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار