بازیگر تلویزیون هنرمند سال انقلاب اسلامی استان قم شد

قم (پانا) - احمد سلیمانی‌فر کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون طی مراسمی با حضور اهالی تئاتر و مسئولان فرهنگی شهر قم به‌عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی استان قم در سال 1401 معرفی شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بازیگر تلویزیون هنرمند سال انقلاب اسلامی استان قم شد

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، مراسم معرفی هنرمند سال انقلاب اسلامی استان قم در سال 1401 با حضور اهالی تئاتر و مسئولان فرهنگی شهر در مجتمع آموزشی تربیتی هدایت قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، پیام تعدادی از مدیران و پیشکسوتان تئاتر از جمله کورش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد اسلامی و .. در مورد شخصیت احمد سلیمانی پخش شد.

محمدرضا آزاد، پیشکسوت تئاتر قم و مدرس دانشگاه نیز در سخنانی از احمد سلیمانی به عنوان یک نعمت برای تئاتر قم و کشور نام برد و تلاش بی وقفه‌ی او برای ارتقاء جریان و رویداد بچه‌های مسجد که قم را با ثبت 130 گروه فعال تبدیل به منطقه برتر بچه‌های مسجد کرده است و تولید و کارگردانی آثار نمایشی ‌همچون مجاوران و قهرمان با موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی او را تبدیل به بهترین گزینه برای هنرمند سال انقلاب اسلامی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: احمد سلیمانی علاوه بر هنرمند موفق، یک مدیر است که باشگاه تئاتر تجربه نمونه‌ای از مدیریت او در عرصه تئاتر است.

در ادامه، یکی از اعضای تئاتر تجربه متنی را نمایندگی از هنرجویان و اعضای این باشگاه درباره احمد سلیمانی و تلاش‌های او برای شکل‌گیری و رشد این باشگاه قرائت کرد.

احمد سلیمانی‌فر با مدرک کارشناسی بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و دیپلم بازیگری از هنرستان سوره، مسئولیت هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قم را بر عهده دارد و در عرصه‌های بازیگری و کارگردانی کارنامه درخشانی را به ثبت رسانده است.

مدیر انجمن نمایش استان قم، عضو شورای نظارت بر تئاتر استان، دبیر جشنواره استانی تئاتر بسیج، دبیر اجرایی جشنواره بسیج، مسئول انجمن تئاتر بسیج، تدریس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی تئاتر از جمله سوابق این هنرمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار