ما باید هنر معنوی و مفاهیم انسانی را به دانش‌آموزان بیاموزیم

شیراز ( پانا ) - مهدی فقیه، پیشکسوت هنرمند سینما و تئاتر ایران گفت: ما در انتقال هنر معنوی و مفاهیم انسانی به دانش‌آموزان موفق هستیم .

کد مطلب: ۱۲۸۸۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ما باید هنر معنوی و مفاهیم انسانی را به دانش‌آموزان بیاموزیم

مهدی فقیه، پیشکسوت هنرمند سینما و تئاتر ایران، در آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره معلمان هنرمند که در کنار آرامگاه سعدی در شیراز برگزار شد، گفت: از اولین جشنواره در جریان برگزاری آن بودم و بسیار خوشحال شدم که وزارت آموزش و پرورش کار بسیار مهمی کرده است، و به مسئولینی که این جشنواره را به عهده گرفتید تبریک می‌گویم، همچنین از آقایان باقرزاده و عسکری که در شیراز زحمت کشیدید، در این چند روز شاهد تلاش آنان بودم و شبانه روز کار کردند تا که این جشنواره بهتر برگزار شود.

وی گفت: تنها دعایی که میکنم عاقبت بخیر شوید و عاقبت بخیری در این است که با دانش‌آموزان کار کنید و مفاهیم انسانی را در هنرشان بدهید.

در ادامه گفت: ما باید از ادبیات خودمان استفاده کنیم و مثل سعدی که حکایت‌های زیبا و عالی دارد و می‌توانیم در هنرهای تجسمی، نگارگری و مجسمه هر کدام از هنرها و حتی سرود‌ها از سعدی استفاده کنیم زیرا سعدی در شعرهایش مفاهیم انسانی را به ما منتقل می‌کند.
مهدی فقیه گفت: جشنواره دوم فرهنگی و هنری سراسری معلمان کشور مطمئنا موفق و انشالله در سالیان دراز ماندگار می‌شود و روز به روز تاثیرات آن را در جامعه خواهیم دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار