زنگ جشن نیکوکاری شهرستان پردیس به صدا در‌آمد

پردیس (پانا) - به رسم هر‌سال جهت حمایت از دانش‌آموزان کم‌بضاعت، زنگ نیکوکاری با حضور رئیس آموزش و پرورش، مشاور فرماندار، مسئولین کمیته امداد شهرستان، خیرین منطقه و جمعی از دانش‌آموزان با تلاوت اشعاری از حضرت علی(ع) در دبیرستان طرح‌نو شهرستان پردیس نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ جشن نیکوکاری شهرستان پردیس  به صدا در‌آمد

در این مراسم، مصطفی حسنوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: همه ما از جمله تمامی دانش‌آموزان لازم است بخشش و گذشت را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و با گذشت از خطاهای دیگران، انفاق و درست مصرف کردن وسایل بتوانیم زندگی را برای خود و دیگران جای بهتری کنیم.

مهدی شعبانی سرپرست کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان پردیس نیز در این مراسم تصریح کرد: شما دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی کشور هستید، لازم است علاوه بر تحصیل مهارت‌های زندگی را هم بیاموزید تا در آینده بتوانید به بهترین نحو کشور را اداره کنید.

وی ادامه داد: هدف اصلی برگزاری جشن نیکوکاری، ترویج فرهنگ انفاق است و این نوع جشن‌ها بیانگر این است که مشکلات زندگی نباید حس کمک و همدلی را در وجود ما حتی ذره‌ای کم کند.

شعبانی با ابراز خرسندی از کمک‌های خیرخواهانه دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان اظهار کرد: امروز ما خوشحالیم که شما دانش‌آموزان در حد توان خود به چشم‌های منتظر همکلاسی‌های نیازمند خود پاسخ دادید و قطعا این باعث خیر و برکت در زندگی خود شما نیز خواهر شد.

همچنین سایر مسئولین حاضر در برنامه نیز ضمن تبریک این روز، خواستار مشارکت گسترده اقشار جامعه در این کار خیر شدند.

در پایان بعد از تقدیر و تشکر میزبان مراسم، فرشته بابایی موسس مجموعه مدارس طرح نو از مهمانان، زنگ نیکوکاری توسط مسئولین به صدا در آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: باران بیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار