مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نقش مشاوران مدارس در شناسائی افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در کارگاه آموزشی پیشگیری و مداخله در بحران، با حضور اعضای تخصصی هسته‌ها، مراکز و مشاوران مدارس در مرکز مشاوره استان، نقش مشاوران مدارس در شناسائی افراد دارای افکار و اقدامات مداخله‌ای را بسیار حائز اهمیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۹۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نقش مشاوران مدارس در شناسائی افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری و مداخله در بحران گفت: با هدف آمادگی مشاوران و اعضای تخصصی مراکز و هسته‌های مشاوره در فوریت‌های روانی- اجتماعی، کارگاه آموزشی تخصصی پیشگیری و مداخله در بحران با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف ویژه اعضاء تیم مداخله در فوریت مناطق و اعضای تخصصی هسته ها و مراکز مشاوره در شهرستان های استان تهران برگزار شد.

وی لزوم مداخله به هنگام در فوریت های روانی- اجتماعی را گام بسیار مهمی در کاهش میزان موارد فوریت دانست و افزود: نقش مشاوران مدارس در شناسائی، افراد داری افکار و اقدامات مداخله‌ای بسیار حائز اهمیت است.

این مقام مسئول تصریح کرد: خط ملی نماد (1570) مسیری امن و راحت برای ارائه خدمات مشاوره و راهنمائی به صورت غیرحضوری بویژه در ایام شیوع کرونا برای مداخله به‌هنگام در فوریت های روانی- اجتماعی است و با فراهم شدن زیرساخت‌های این خط در مرکز مشاوره و دفتر نماد استان، این پروژه آماده افتتاح رسمی است.

وی اظهار کرد: خط ملی نماد از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 8:00 صبح الی 18:00 عصر آماده پاسخگوئی به دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار