مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

راهبری تربیت از مولفه‌های هدایت جامعه است

شهرری (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران راهبری تربیت را از مؤلفه‌های مهم هدایت جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۶۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
راهبری تربیت از مولفه‌های هدایت جامعه است

سید مجتبی هاشمی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در مراسم معارفه مدیریت آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری ضمن تبریک اعیاد ماه رجب گفت: فرهنگیان ما با قدرت و هدایت هوشمندانه در ایام کرونا به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان پرداختند و این نقاط قوت مجموعه بزرگ آموزش و پرورش است.

هاشمی در ادامه افزود: باید در عرصه‌ خطیر کنونی و در این دولت، به مبانی اصلی انقلاب رجوع کنیم که هر وقت به این مبانی رجوع کردیم، توانستیم مردم را راهنمایی و هدایت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اهمیت نقش جوانان در هدایت منصب‌های اداری و آموزشگاهی اشاره و بیان کرد: آموزش وپرورش مجموعه‌ای چند بعدی است و برای مشارکت هرچه بیشتر در این مجموعه باید از جوانان در منصب‌های مختلف استفاده کنیم و در بهتر انجام دادن تکالیف‌مان در آموزشگاه، باید خانواده‌ها را بیشتر از گذشته پای کار بیاوریم.

وی راهبری تربیت را از مولفه‌های هدایت جامعه دانست و خاطر‌نشان کرد: هدایت جامعه ممکن نیست، مگر با استفاده از مدیران توانمند. امید داریم بتواند در این مدیریت همچون گذشته با تدبیر و تفکر، آموزش و پرورش ناحیه دوشهرری که یکی از ادارات مادر است را هدایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار