مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛

سرانه فضاهای ورزشی در مدارس شهرستان‌های تهران فاصله زیادی با میانگین کشوری دارد

قرچک (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کمبود فضاهای ورزشی مدارس شهرستان‌های تهران نسبت به میانگین کشوری خبر داد و‌ مشارکت نهادها و مجامع خیر در یک سال اخیر را در بهبود این معضل موثر دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۸۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سرانه فضاهای ورزشی در مدارس شهرستان‌های تهران فاصله زیادی با میانگین کشوری دارد

مراسم افتتاح پروژه‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در 4 واحد آموزشی شهرستان قرچک با حضور صادق ستاری‌فر معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مجتبی هاشمی رئیس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و سایر مسئولین ارشد استانی و شهرستانی برگزار شد.

مجتبی هاشمی رئیس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در مراسم افتتاح پروژه‌های ورزشی مدارس شهرستان‌ قرچک در گفت وگو با پانا اظهار کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته، سرانه‌ فضاهای ورزشی و تربیت‌بدنی در مدارس شهرستان‌های استان تهران با میانگین کشوری فاصله قابل توجهی دارد که برای ترمیم این فاصله، پیگیری‌های لازم را از طریق اعتبارات دولتی مرتبط با معاونت تربیت‌بدنی و سلامت و همچنین در حوزه‌های نوسازی و تجهیز مدارس انجام می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: بدین منظور نیازسنجی‌هایی در سطح استان صورت گرفته است و ما پیگیر این جریان هستیم که در آینده شاهد اتفاقات و تحولات خوبی در خصوص ترمیم معضل کمبود فضاهای پرورشی و تربیت‌بدنی در سطح مدارس شهرستان‌های استان تهران باشیم.

هاشمی در خصوص تامین اعتبارات لازم جهت ایجاد پروژه‌های ورزشی مذکور در شهرستان قرچک عنوان کرد: پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شود با رویکرد مشارکتی به همت مجمع خیرین، نهادهای مردمی و همچنین معاونت تربیت‌بدنی و سلامت ایجاد شده است و تصمیم داریم در ادامه نیز با این رویکرد مشارکت‌جویانه، فعالیت‌ها را پیش ببریم.

وی در پایان در تشریح راهبرد آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران جهت توسعه فضاهای ورزشی بیان کرد: آنچه امروز برنامه‌ریزی خواهد شد، ایجاد 50 زمین چمن مصنوعی و 11 سالن ورزشی در سطح شهرستان‌های استان تهران خواهد بود.

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار