سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

جانبازان فرهنگی، سرمایه‌هایی ارزشمند برای آموزش و پرورش هستند

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در منزل یک جانباز فرهنگی شهریاری، آنها را سرمایه‌هایی ارزشمند برای آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۲۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جانبازان فرهنگی، سرمایه‌هایی ارزشمند برای آموزش و پرورش هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به همراه تعدادی از مسئولان زیرمجموعه خود و مسئولین شهرستانی با حضور در منزل حسین بیات، جانباز فرهنگی و سرافراز دفاع مقدس در شهریار، ضمن تبریک میلاد حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز، از او تجلیل کرد.
مسعود بهرامی، در این دیدار با بزرگداشت رشادت ها و فداکاری های جانبازان و ایثارگران به ویژه جانبازان و ایثارگران فرهنگی این استان، شهرستان های استان تهران را دارای ویژگی های فرهنگی، اقتصادی و اقلیمی مختلف دانست و این تنوع فرهنگی و اجتماعی را فرصتی مناسب در اختیار مدیران ستادی و سازمانی برای برنامه ریزی و تدوین اهداف مناسب این استان معرفی کرد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در راستای ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت در مدارس این استان، تصریح کرد: با تعامل و همفکری با سایر دستگاه های فرهنگی، می توان از ظرفیت های تربیتی و فرهنگی آنها برای کیفیت بخشی به تعلیم و تربیت بهره جست.
این مقام مسئول، با تقدیر از این جانباز فرهنگی، آنان را سرمایه هایی ارزشمند برای آموزش و پرورش دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار