توسط سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صورت گرفت

بازدید از حوزه معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع

تهران (پانا) -سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در راستای تسریع در خدمت رسانی به مردم از حوزه معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از حوزه معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بازدید از حوزه معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع بر رفع مشکلات فرهنگیان با حفظ کرامت افراد تاکید کرد.

وی در بخشی از صحبت‌های خود ضمن تأکید و رفع مشکل قشر آسیب‌پذیر گفت: با عنایت به دغدغه‌مندی رئیس جمهور بر حل مشکلات مردم علی الخصوص رفع مشکل معیشت قشر آسیب‌پذیر، ضروری است تمام توان خود را برای رضایت مردم در این حوزه به کار بگیریم.

بهرامی افزود: برنامه‌های اجرایی و پشتیبانی باید به گونه‌ای باشد که ضمن حفظ کرامت همکاران فرهنگی از مشکلات آنان آگاه بوده و نسبت به رفع این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

در این جلسه یوسف بهارلو، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع به همراه همکاران حوزه مالی گزارش جامعی از وضعیت عملکرد حوزه‌های مختلف معاونت ارائه و برنامه پیش رو را تشریح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار