اجرای طرح توانمندسازی صدف صنعت، دانش‌آموز، فناوری با همکاری پارک فناوری پردیس

تهران (پانا) - در نشست مشترک مدیر کل آموزش و پروش شهرستان‌های استان تهران با مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، بر توسعه نقش آفرینی دانش‌آموزان استان در اکوسیستم فناوری و اجرای طرح توانمندسازی صنعت صدف تاکید شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح توانمندسازی صدف صنعت، دانش‌آموز، فناوری با همکاری پارک فناوری پردیس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این نشست که با حضور سید مجتبی هاشمی مدیر کل و یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد، پیرامون زمینه‌های همکاری مشترک بین سازمانی گفت و گو و تبادل نظر صورت گرفت.

از جمله این زمینه‌ها همکاری «احداث نخستین مدرسه تخصصی با رویکرد مهارت آموزی،کارآفرینی و ارتباط بلاواسطه آموزش و صنعت در محیط پارک» ، «تعریف رویدادهای علمی مستمر و موضوعی با رویکرد کارآفرینی و ایده پردازی در قالب بازدیدهای هدفمند ویژه دانش آموزان و فرهنگیان موثر» و «اجرای طرح توانمندسازی صدف» (صنعت ، دانش آموز ، فناوری) است.

اجرای این برنامه‌ها با هدف توسعه نقش آفرینی دانش‌آموزان استان در اکوسیستم فناوری، نوآوری و طراحی مسیر آینده حرفه‌ای و شغلی بر اساس استعدادها و تسهیل شرایط ورود ایشان به زیست بوم کسب و کار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار