فرماندار پردیس:

برای اینکه در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم لازم است به سلاح علم و دانش مجهز شویم

پردیس(پانا)- فرماندار شهرستان پردیس در مراسمی که به مناسبت نواختن زنگ‌ انقلاب دهه مبارک فجر در مدرسه‌ الزهرا و مدرسه محدثه برگزار شد، گفت اگر بخواهیم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم لازم است به سلاح علم و دانش مجهز شویم.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برای اینکه در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم لازم است به سلاح علم و  دانش مجهز شویم

ظفر پورابراهیم با اشاره به اینکه دهه فجر یادآورد حضور امام خمینی(ره) و یادآوز خاطره شهدای‌ انقلاب و دفاع‌مقدس است، تصریح کرد: ما همیشه به یاد فداکاری‌های شهدای انقلاب هستیم و مسیر آنها را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه همیشه در ایام دهه فجر یک شور و نشاط بین جوان‌ها و نوجوان‌ها وجود دارد، افزود: لازم است این شور و نشاط تقویت شود و شما دانش‌آموزان می‌توانید این شور و نشاط را به جامعه و مردم انعکاس دهید البته ما هم به شما کمک می‌کنیم تا شور و نشاط بیشتری ایجاد شود.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید ما در عرصه انقلاب‌اسلامی اگر بخواهیم این راه به مقصد نهایی خود برسد همانگونه که مقام معظم رهبری بارها تأکید داشته‌اند، شما دانش‌آموزان خیلی می‌توانید موثر باشید در واقع کشور متعلق به شما است و شما آینده ساز کشور عزیزمان ایران هستید.

پورابراهیم گفت: اگر بخواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، لازم است تا با علم و دانش قدرتمند شویم، از آنجایی که شما افرادی هستید که در آینده نزدیک این کشور را اداره می کنید باید به سلاح علم و دانش مجهز شوید.

خبرنگار: فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار