معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

برگزاری مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی دانش‌آموزان آموزشگاه‌های شهرستان‌های استان تهران در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

الهه حسن پور، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه گفت: در این دوره از مسابقات 183 کشتی‌گیر از 21 شهرستان استان تهران طی شش دوره و انجام 221 مسابقه در رشته آزاد به رقابت پرداختند، همچنین 138 دانش‌آموز شرکت کننده در رشته کشتی فرنگی از 15 شهرستان استان تهران طی هفت دوره با انجام 166 مسابقه در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران فزود: قهرمانان این دوره رقابت‌ها به مسابقات کشوری دانش‌آموزان مدارس کشور راه پیدا می‌کنند.

حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور نیز از روند اجرای مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار