مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه شورای سلامت آموزش و پرورش این استان:

حفظ سلامت دانش‌آموزان از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه شورای سلامت آموزش و پرورش این استان بر اولویت حفظ سلامت دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حفظ سلامت دانش‌آموزان از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛ سید مجتبی هاشمی در این نشست، ضمن قدردانی از همکاری و همیاری بسیار خوب دانشگاه های علوم پزشکی و شبکه های بهداشت مناطق با آموزش و پرورش، گفت: با ایجاد همگرایی مثبت می‌توانیم در حل مسائل و مشکلات پیش رو و پشت سر گذاشتن شرایط موفق باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: کرونا یک چالش بسیار بزرگ در عرصه های فرهنگی، ورزشی و آموزشی ایجاد کرده است و تغییراتی که آثار آن به خوبی دیده می‌شود و برای رفع این آثار، وقت بیشتری باید صرف شود.

وی اظهار کرد: شهرستان‌های استان تهران یک جامعه بزرگ انسانی با ۴۶ هزار نفر فرهنگی و یک میلیون و 100 هزار دانش آموز توصیف کرد که ۱۳۲ هزار نفر از جمعیت دانش آموزی آن را اتباع خارجی تشکیل می دهد.

هاشمی، با اشاره به نشست استانی ستاد کرونا گفت: در این نشست ها طرح ها و برنامه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته و قطعا الزامات ستاد کرونا با یک نگاه مشترک اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول، در خصوص اولویت گذاری الگوهای آموزشی و تربیتی در بازگشایی مدارس گفت: حفظ سلامت دانش آموزان از اولویت های اصلی آموزش و پرورش است که در همین راستا جلسات کارشناسی و برنامه های آموزشی برگزار شد و بر رعایت پروتکل های بهداشتی و غربالگری بدو ورود تایید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش این استان یا توجه به اثر پذیری آموزش حضوری نسبت به آموزش مجازی، تعامل و همیاری بیشتر شبکه های بهداشت و کادر اجرایی مدارس را خواستار شد تا دانش آموزان با آرامش کامل در مدرسه حضور یابند.

سید مجتبی هاشمی، با تاکید بر تقویت مناطق در امر نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی به تعامل هر چه بیشتر ناظرین شبکه های بهداشت با ادارات مناطق اشاره کرد و گفت: انعکاس به موقع بازدیدها و ارسال به موقع بازخوردها می تواند کمک بسزایی در رفع نواقص و مشکلات باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار