معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴:

مقطع ابتدایی به لحاظ رشد، تربیت و تکوین شخصیت کودکان، بزرگترین دغدغه نظام تربیت است 

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴، مقطع ابتدایی را به لحاظ رشد، تربیت و تکوین شخصیت کودکان، یکی از بزرگترین دغدغه‌های نظام تربیتی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۰۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مقطع ابتدایی به لحاظ رشد، تربیت و تکوین شخصیت کودکان، بزرگترین دغدغه نظام تربیت است 

گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی منطقه ۱۴، با محوریت بازگشایی مدارس، با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، در سالن کوثر اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ برگزار شد.

محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ در گرد همایی مدیران مدارس ابتدایی گفت: تنوع نیازها، گسترش دانش ها و مهارت های بشری، توسعه و تکامل اشکال مختلف زندگی، موجب گسترش سازمان های متعددی شده است.

عدل لاله در ادامه سخنانش افزود: یکی از مهم ترین، موثر ترین و گسترده ترین نهاد های اجتماعی که مسئولیت انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نو خاسته جامعه بر عهده دارد، سازمان آموزش و پرورش هر کشور است که موضوع اساسی و محور اصلی این سازمان «دانش آموز» است.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ این دوره را دوره اطاعت، تأدیب، خلاقیت و بروز استعدادهای عمومی دانست و گفت: این سطح از آموزش، به نام های تعلیمات ابتدایی، تعلیمات اجباری، آموزش همگانی و آموزش عمومی خوانده شده است.

وی در ادامه افزود: دبستان؛ یک سازمان مهم اجتماعی است که باید هر یک از اعضای آن در کار خود بصیر و متبحر بوده و تصمیم های گرفته شده در این سازمان از سوی معلمان و سایر کارکنان با رهبری مدیر مدرسه به صورت هماهنگ اجرا شود تا اهداف آموزشی و پرورشی مدرسه ابتدایی تحقق یابد.

عدل لاله در پایان از بازگشایی مدارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: کارشناسان و مراقبین سلامت با نظارت بر این امر خطیر، شرایط موجود را رصد خواهند کرد.

در ادامه جلسه اصغر صادق؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان از امروز در روزهای تعیین شده در مدارس الزامی است، گفت: دانش آموزان غایب، آموزش مجازی دریافت می کنند.

وی اضافه کرد: با همکاری اولیای دانش آموزان، دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس، هم امتحانات داخلی و هم نهایی را با رعایت همه پروتکل‌ های بهداشتی ابلاغ شده در مدارس برگزار کردیم.

صادق با بیان اینکه از ابتدای آذر ماه آموزش‌ها به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی در دستور کار بوده است، ادامه داد: از روز یکشنبه همه دانش آموزان بر اساس جدول بندی تهیه و اعلام شده باید به صورت حضوری در مدارس حضور داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم رعایت فاصله یک و نیم متری تعیین شده و داشتن تهویه برای همه کلاس‌ها و ابلاغ این موضوع به همه مدیران مدارس، ادامه داد: از همه والدین به ویژه برای دانش آموزان پایه‌ های اول و دوم ابتدایی، مانع حضور دانش آموزان در مدارس نشوند.

صادق در پایان ضمن قدردانی از معلمان و مدیران منطقه گفت: از همه می‌خواهم علم آموزی را جدی بگیرند و برای پیشرفت منطقه آن را سر لوحه کار خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار