در راستای توانمندسازی انجام شد

برگزاری کارگاه آموزشی استعدادیابی شغلی و کشف رسالت شخصی در منطقه ۱۴ 

تهران (پانا) - کارگاه آموزشی استعدادیابی شغلی و کشف رسالت شخصی، به همت خادمیاران کانون اشتغال و کارآفرینی منطقه ۱۴ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی استعدادیابی شغلی و کشف رسالت شخصی در منطقه ۱۴ 

به گزارش روابط عمومی خادمیاران رضوی، کارگاه آموزشی استعدادیابی شغلی و کشف رسالت شخصی به همت خادمیاران کانون اشتغال و کارآفرینی منطقه ۱۴ به صورت مجازی و به مدت ۲ ساعت برگزار شد.

رسالت هر فرد فلسفه وجودی اوست. در واقع رسالت یک فرد اول از همه به او کمک می کند تا اهداف صحیح و مناسبی انتخاب کند و بعد از آن به فرد کمک می‌کند تا در هر پیچی، جهت گیری برنامه های قابل اجرا را متناسب با رسالت اصلی او تعیین کند.

در این کارگاه در رابطه با مفهوم استعداد و رسالت فردی، اهمیت کشف رسالت فردی، تفاوت بین استعداد و مهارت صحبت شد. همچنین در دوره بعدی نیز روش های علمی و معنوی کشف و شکوفایی استعداد، معرفی معتبرترین تست ها و فرمول های استعدادسنجی و آموزش فرمول کشف بهترین شغل برای فرد صحبت خواهد شد.

این دوره به صورت مجازی برگزار شد و در این آموزش شرکت کنندگان با دسترسی آنلاین به محتوای دوره آموزشی امکان استفاده از آن را در هر ساعت از شبانه روز، دارند که این ویژگی را می توان برتری بارزی نسبت به آموزش های حضوری دانست.

مدرس دوره مرتضی خداوردی، مشاور کسب و کار و هدایت شغلی است. شرکت در این دوره برای عموم آزاد و رایگان بود.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار