در منطقه ۱۴ برگزار شد

اولین وبینار کنکور با حضور مشاوران متخصص

تهران (پانا) - اولین وبینار کنکور با حضور مشاوران متخصص در این حوزه و داوطلبین، در بستر پیام‌رسان ایتا برگزار شد و دو مرحله دیگر این وبینارها یکی نزدیک به کنکور و دیگری پس از کنکور و قبل از انتخاب رشته داوطلبان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین وبینار کنکور با حضور مشاوران متخصص

اعظم سادات غضنفری؛ کارشناس مشاوره تربیتی و تحصیلی در ابتدای این جلسه، در مورد کانال تخصصی کنکور در پیام رسان ایتا و ارائه مطالب کاملاً تخصصی با تقسیم بندی موضوعات مختلف مانند: چگونگی روش مطالعه هر درس، تغذیه و خواب، ترازها و رشته ها، درصدهای هر درس، اعتماد به نفس و اضطراب کنکور توضیحاتی را ارائه داد.

وی عنوان کرد: در این کانال، همکاران مشاور متخصص در زمینه کنکور و انتخاب رشته حضور دارند و مطالب را جهت دسترسی راحت شما دانش آموزان و به کار بستن آنها بارگذاری می کنند.

غضنفری در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری اولین وبینار کنکور در ارتباط با ثبت نام کنکور افزود: دو وبینار دیگر توسط کارشناسی مشاوره برگزار خواهد شد که یکی نزدیک به کنکور و دیگری پس از کنکور و قبل از انتخاب رشته داوطلبین خواهد بود.

سپس سلیمان نجفلو از مشاورین متخصص در حوزه کنکور، به توضیح در ارتباط با دفترچه ثبت نام پرداخت به تفکیک ردیف های فرم را برای داوطلبان حاضر توضیح داد.

وی در ارتباط با رشته زبان و هنر بیان کرد: داوطلبان می‌توانند به انتشارات دانشگاه مراجعه و کتابها را دریافت کنند. همچنین داوطلبان کد سوابق تحصیلی را از سایت sahat.ir، دیپ کد را از سایت dipcod.medue.ir دریافت کنند.

نجفلو در پایان افزود: اکنون نیمه دوم راه دانش آموزان شروع شده و می توانند با مدیریت زمان به بهترین نتایج برسند. بعضی از داوطلبان تصور می کنند نیمه اول را خوب کار نکردم، خسته شدم، ناامید شدم. اکنون در این ماه فرصت داریم تمام مشکلات خود را جبران کنیم و با قدرت پیش برویم. برای عبور از این مقطع در بعضی از درس های سخت، بهتر است به صورت مبحثی مطالعه کنیم و با تمرکز بر روی مباحث مهم و نقاط قوت خود روحیه خود را ارتقا دهیم.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ مطهره بوالحسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار