مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴:

برای حفظ و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب باید از ظرفیت اقشار مختلف بهره گرفت

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴، بهره‌مندی از ظرفیت اقشار مختلف را برای تثبیت، حفظ و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب مهم دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برای حفظ و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب باید از ظرفیت اقشار مختلف بهره گرفت

سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش پرورش منطقه ۱۴ در گفت و گو با پانا گفت:« انقلاب اسلامی با نگاه توحیدی و تکیه به درگاه خداوند متعال و رهبری و هدایت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب و وحدت ملت، امت با یکدلی و یکپارچگی به ثمر رسید.»

وی ادامه داد:« توطئه‌های دشمنان تاکنون خنثی شده و بدخواهان نتوانستند به خواسته‌های شوم خود برسند. ملت ما براساس این اصل راه را ادامه دادند و وظیفه ما این است که همیشه حدت و یکپارچگی را حفظ کنیم و با رهبری و گوش سپردن به بیانات مقام عظمای ولایت و همدلی این انقلاب را حفظ کنیم.

جهانشاهی گفت: با ارتباط مستقیم بیانیه گام دوم انقلاب با آموزش و پرورش در زمینه‌های علم و پژوهش، اخلاق و معنویت و سبک زندگی می توانیم در آموزش و پرورش برنامه داشته باشیم. تا دشمنان نتوانند آسیب بزنند و سبک ایرانی - اسلامی حفظ شود.

وی در پابان خاطرنشان کرد: از آنجایی که مردم و گروه‌های مختلف در پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را ایفا کردند، قطعاً برای تثبیت و حفظ و بزرگداشت سالگرد پیروزی آن هم باید از ظرفیت اقشار مختلف بهره گرفت. در این راستا همه ساله ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با مشارکت و حضور دستگاه‌ها و نهادهای مختلف تشکیل می‌شود.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ عسل کربلائی علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار