بازیگر «بندر بند» در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد

چالش‌های ایفای نقش یک زن باردار از زبان بازیگر«بندر بند»

«بندر بند» به جوانان توصیه می‌کند که ناامید نشوند

تهران (پانا) - مهلا موسوی بازیگر «بندر بند» می‌گوید در این فیلم سینمایی برای اولین بار قرار بود نقش یک زن باردار را ایفا کند و این مساله برایش به شدت سخت و استرس‌زا بوده است اما منیژه حکمت با راهنمایی‌های درست باعث شد از عهده آن بربیاید.

کد مطلب: ۱۲۴۹۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
چالش‌های ایفای نقش یک زن باردار از زبان بازیگر«بندر بند»

مهلا موسوی بازیگر فیلم سینمایی «بندر بند» که اولین تجربه خود را در حوزه بازیگری در این اثر پشت سر گذاشته است، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با اشاره به اینکه پیش از این پروژه با پگاه آهنگرانی بازیگر و منیژه حکمت کارگردان و یکی از تهیه‌کنندگان فیلم آشنایی قبلی داشته است، درباره حضور خود در «بندر بند» توضیح داد: روزی پگاه آهنگرانی درباره کاراکتری که قرار بود آن را ایفا کنم، با من صحبت کرد و گفت که این نقش بسیار مناسب من است به همین دلیل همراه با منیژه حکمت از جزییات نقش برایم گفتند پس از آن از من تست گرفتند و مطمئن شدند که می‌توانم این نقش را به درستی ایفا کنم.

وی ادامه داد: باید بگویم زمانی که یک پیش زمینه کلی از نقش ارایه دادند، نقش جذابی به نظرم نیامد اما وقتی به ریزه‌کاری‌هایی که این نقش داشت، پی بردم، کاراکتر برایم جذاب شد و پیشنهاد بازی در «بندر بند» را پذیرفتم.

بازیگر «بندر بند» با بیان اینکه شاید بتوان گفت بسیار اتفاقی در فضای بازیگری قرار گرفته است، یادآور شد: هم‌اکنون پس از کسب اولین تجربه در «بندر بند» علاقه‌مندم این مسیر را ادامه بدهم و امیدوارم بتوانم در دیگر پروژه‌های سینمایی نیز حضور داشتم.

موسوی با اشاره به اینکه برای بازی در این پروژه با چالش‌های بسیاری روبه‌رو بوده است، گفت: من در «بندر بند» برای اولین بار قرار بود نقش یک زن باردار را ایفا کنم و این برایم به شدت سخت و استرس‌زا بود اما منیژه حکمت با راهنمایی‌های درست باعث شد از عهده آن بربیایم. ایشان به من می‌گفت زمانی که از خانه خارج می‌شوم تا به محل تمرین بیایم، مانند یک خانم که ماه‌های پایانی بارداری را تجربه می‌کند، رفتار کنم.

وی افزود: همچنین رضا کولغانی بازیگر و خواننده و فرشاد فزونی آهنگساز پروژه در خواندن شعرها بسیار به من کمک کردند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. از سوی دیگر باید از ندا نصر طراح لباس پروژه یاد کنم که حضورش نه تنها مایه آرامش من بلکه کل تیم بود.

بازیگر «بندر بند» تاکید کرد: یکی دیگر از چالش‌های این پروژه تمرین‌های فشرده و سنگینی آن قبل از آغاز کار بود اما پگاه آهنگرانی و منیژه حکمت در این مسیر بسیار بچه‌ها را یاری کردند. از سوی دیگر این پروژه به دلیل آنکه در شرایط پیچیده‌ای فیلمبرداری شده است نیازمند یک کار گروهی منسجم بود که خوشبختانه تیم «بندر بند» از عهده آن به خوبی برآمد.

موسوی با اشاره به اینکه ‌حس‌هایی که در «بندر بند» داشته، کاملا واقعی بوده است، گفت: اگرچه نقشی که در «بندر بند» ایفا کردم بسیار از من دور بود اما به دلیل آنکه از نزدیک شاهد مشکلات مردم سیل زده بودم در مواقعی که باید غمگین می‌شدم و یا خوشحالی می‌کردم، واقعا غمگین و یا شاد بودم و به اصطلاح ادا در نمی‌آوردم.

وی در پایان با بیان اینکه از مخاطبان سینما دعوت می‌کند «بندر بند» را در سینماها تماشا کنند چراکه این فیلم ویژه پرده نقره‌ای ساخته شده است، خاطرنشان کرد: در این فیلم سینمایی ما شاهد این مساله هستیم که نسل جوان اگرچه تمام تلاشش را می‌کند اما نمی‌رسد. این مساله دردناک است اما «بندر بند» که سوژه‌ای نو را دستمایه کار خود قرار داده و بر اساس دغدغه اجتماعی ساخته است، به مساله مهمتری پرداخته و به مخاطب می‌گوید با وجود تمام موانع به هیچ وجه نباید ناامید شد و از حرکت ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار