کارشناس زن و خانواده در قرچک تاکید کرد:

نقش پررنگ زنان در تربیت آینده‌سازان جامعه

قرچک(پانا) - کارشناس زن و خانواده در همایس نقش‌آفرینی زنان بعد از انقلاب در شهرستان قرچک، بر تأثیر الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا‌(س) برای زنان تاکید کرد و گفت، زنان نقش بسیار پررنگی در تربیت آینده‌سازان جامعه دارند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش پررنگ زنان در تربیت آینده‌سازان جامعه

طاهره همیز در همایش نقش‌آفرینی زنان در زمان بعد از انقلاب اسلامی، با اشاره به تاثیرگزاری بانوان در جامعه و همچنین سخن رهبر انقلاب گفت: الگوی اول‌ برای بانوان حضرت زهرا، حضرت خدیجه و بانوان تأثیر گذار صدر اسلام هستند و الگوی دوم‌ بانوان غرب و الگوی سوم بانوان ایرانی هستند .

وی با اشاره به روایتی از حضرت زهرا بیان کرد : در زمان صدر اسلام با شرایط سختی که برای حضرت زهرا وجود داشت، حضرت درخواست کنیز کردند و حضرت محمد به دخترش ۳۴ الله اکبر ، ۳۳ سبحان الله و ۳۳ الحمد الله، بعد از هر نماز پیشنهاد کردند که به تسبیحات حضرت زهرا شناخته شده است.

این کارشناس مسئول در پایان در خصوص نقش زنان در تربیت آینده‌سازان جامعه افزود : زنان نقش بسیار پررنگی در تربیت آینده سازان جامعه دارند؛ مادران باید در سه عالم فرزندان خود را تربیت کنند که عبارت است از عالم جسم، عالم خیال و عالم عقل و حقیقتا که بسیار پر اهمیت است.

وی تصریح کرد: نکته بعدی که در تربیت فرزندان اهمیت دارد، این است که مواظب قضا نشدن نماز فرزندان خود باشید، چرا که قضا شدن نماز باعث ایجاد نزاع بین اعضای خانواده می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: هستی فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار