تجلیل از برگزیدگان جشنواره کشوری تجارب و ایده‌های برتر اردویی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - آیین کشوری تجلیل از برگزیدگان جشنواره تجارب و ایده‌های برتر اردویی به صورت مجازی و در استان بوشهر همزمان با کشور، با حضور مسئولان استانی تجلیل از برگزیدگان کشوری استان برگزار شد . 

کد مطلب: ۱۲۴۷۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان جشنواره کشوری تجارب و ایده‌های برتر اردویی استان بوشهر برگزار شد

محمد آریا خواه، رئیس اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی استان بوشهر اظهار کرد: در نخستین جشنواره کشوری تجارب و ایده‌های برتر اردویی و اردوگاهی، فرهنگیان این استان موفق به کسب 5 رتبه برتر شدند.

وی گفت: با هدف گردآوری تجربه‌های موفق اردویی برای ارتقاء کیفیت این ظرفیت آموزشی- تربیتی، نخستین جشنواره کشوری تجارب و ایده‌های برتر اردویی و اردوگاهی توسط اداره کل فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

آریاخواه افزود: این جشنواره در 6 رشته نوشتاری(با تاکید بر اقدام پژوهی)، خاطره و دلنوشته، ویدئوکست، طراحی برنامه خلاقانه برگزاری اردوهای یک‌روزه و چندروزه در فضای حقیقی و مجازی، روایتگری راهیان نور دانش‌آموزی، راهکارهای توسعه اردوگاه‌های دانش‌آموزی برای فرهنگیان، شاغلین مدارس دولتی و غیردولتی، فعالان و پیشکسوتان اردویی از شهریور تا پایان آبان ماه 1400 برگزار شد و 60 نفر از مشارکت‌کنندگان به عنوان نفرات برتر رشته‌های 6 گانه جشنواره معرفی شدند.

وی با اشاره به ارسال 208 اثر فرهنگیان بوشهری به دبیرخانه کشوری جشنواره گفت: در رشته روایتگری راهیان نور علی موحدی از اداره کل و فاطمه یوسفی از شهرستان دیر، در رشته نوشتاری(اقدام پروهی) لیلی زارعی از شهرستان دشتی، در رشته دل نوشته و خاطره غلامرضا احمدی از شهرستان بوشهر و در رشته ویدیو کست امین رنجبر از شهرستان دیر موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شدند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از برگزیدگان کشوری حاضر در جلسه تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار