یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی شروع شد

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از شروع جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با مشارکت مدیران مدارس، معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی و معلمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی شروع شد

محمود حق‌دوست اظهار کرد: همه مدیران مدارس، معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی و معلمان دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه می‌توانند در این جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی شرکت کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان باید حداکثر تا 10 بهمن سال جاری مطابق رهنمود اجرایی جشنواره، آثار خود را در حداکثر 6 صفحه A4 از طریق مدارس و واحدهای خود به ادارات آموزش و پرورش ارسال کنند.

حق‌دوست بیان کرد: مستندسازی و دستیابی به اندوخته‌های تجربی، ایجاد فرصت‌های طراحی و ایده‌پردازی در حوزه تربیتی، شناسایی و معرفی استعدادهای منابع انسانی حوزه پرورشی و فرهنگی، تولید آثار و تدوین تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و انتشار یافته‌های پژوهشی، مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی ادامه داد: تجربه‌های زیسته همکاران پیشکسوت یکی از بخش‌های مهم جشنواره است که امیدواریم فرهنگیان پیشکسوت در این رویداد تربیتی پژوهشی مشارکت گسترده داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و آموزشی شامل روش‌های تجربه نگاری، آموزش خلاقیت و ابتکار و آشنایی با تجارب گذشته به 2 شیوه مجازی و حضوری در دستور کار قرار دارد.

حق دوست اضافه کرد: مقدمات ایجاد کانال‌های اطلاع رسانی و دریافت آثار از سوی دبیرخانه استانی و اجرایی جشنواره فراهم شده است.

حق‌دوست در پایان یادآور شد: 120 همکار فرهنگی از سراسر استان در جشنواره سال گذشته شرکت کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار