در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم منطقه ۱۳:

آغوش امن پدرم وسعتی دارد به اندازه مظلومیت تمام کودکان ستم‌دیده جهان

تهران (پانا) - اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۳ به همراه مدیریت دبیرستان شاهد حجاب به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت شهیدسلیمانی در راستای تکریم از خانواده شهدا در قالب سپاس با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۴۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آغوش امن پدرم وسعتی دارد به اندازه مظلومیت تمام کودکان ستم‌دیده جهان

زهرا ترابی؛ مسئول امور بانوان منطقه ۱۳ به همراه کارشناس شاهد منطقه و لیلا فرجی؛ مدیر دبیرستان شاهد حجاب و هیات همراه در دهه بصیرت با حضور در منزل شهید مدافع حرم؛ اسماعیل غلامی یار احمدی؛ با خانواده شهید بزرگوار دیدار و از صبر و مقاومت آنان تجلیل کردند.

زهرا ترابی ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهیدسلیمانی و با اشاره به جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم و با بیان اینکه شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند در جمع خانواده شهید گفت: امینت فعلی کشور در سایه حضور داوطلبانه مدافعان حرم در آن سوی مرزهای کشور بود و اگر شهدایی همچون اسماعیل یار احمدی در این میادین حضور نداشتند، اکنون شاهد چنین امنیت پایداری در کشور نبودیم. دعای خیر خانواده شهدا، توشه آخرتی برای همه ما خادمین خانواده های معظم شاهد و ایثارگر باشد.

فاطیما غلامی یاراحمدی؛ دانش آموز دبیرستان حجاب و دختر شهید مدافع حرم در وصف پدرش گفت: بسم الله قاسم الجبارین و مبیر الظالمین و الحمدلله قاسم الجبارین
بابا، برای من کلمه ایست به بزرگی جهان اسلام، آغوش امن بابایم وسعتی دارد به اندازه تمام کودکان مظلوم جهان ایران، سوریه، یمن، عراق، فلسطین و لبنان.
وی ادامه داد: پدرم مردی است به بزرگی دوران، پاسدار که باشی پای تمام لبیک های حسینی ات می ایستی و عباس وار میجنگی تا دست دشمن به حریمت نرسد و چه سعادتی بالاتر از اینکه حضرت عباس ناموسش را، زینبش را به دست تو بسپارد و زیبنده نامت بشود: "مدافع حرم"

در پایان دیدار، همسر شهید، ضمن شرح مختصری از زندگینامه آن شهید والامقام، از خصوصیات فردی و اهداف وی مطالبی را ایراد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار