همسر شهید مدافع حرم در گفت و گو با پانا:

دخترم برای پدر شهیدش می نویسد تا در آغوش خیالی پدرش آرام گیرد

تهران (پانا) - همسر شهید مدافع حرم می‌گوید دخترش برای پدر شهیدش می نویسد تا در آغوش خیالی پدرش آرام گیرد. وی معتقد است شهدا با ایثارگری و از خود گذشتگی به والاترین مقام ارزش انسانی دست یافتند.

کد مطلب: ۱۲۵۳۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دخترم برای پدر شهیدش می نویسد تا در آغوش خیالی پدرش آرام گیرد

در ایام دهه فجر و در حاشیه برگزاری چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت و گویی با همسر مدافع حرم، شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی و مادر یکی از دانش آموزان دبیرستان حجاب منطقه ۱۳ شهر تهران انجام شد.

فاطمه غلامی یاراحمدی؛ همسر شهید مدافع حرم، ضمن اشاره به روزهای پر خاطره دهه فجر و شور و شوق شهید بزرگوار در این ایام، درباره اخلاق حسنه و ویژگی های این شهید بیان کرد: وی هرگز نماز شب خود را فراموش نمی کرد و حتی آن را به نماز صبح خود نیز وصل می کرد؛ صبر ستودنی و مهربانی وصف ناپذیرش بین افراد خانواده مثال زدنی بوده و در حوزه کاری خود، فردی بسیار دقیق و جدی بود.

وی همچنین در خصوص گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد: این کشور شهدای زیادی را از زمان انقلاب تا به امروز فدا کرده است از جمله آنها، شهدای دفاع مقدس و انقلاب که پرچم خود را به دست شهدای مدافع حرم و سلامت و امنیت اهدا کردند و به لطف خدا جوانان و نوجوانان امروزی را از این نعمت بهره مند ساختند و پرچمدار کردندتا بتوانند آن را بالا نگه داشته و به نحو احسن این ممکلت را مزین به خاک موفقیت کنند.

وی در ادامه افزود: به علت داشتن رابطه صمیمانه و قوی فرزندانم با پدرشان، پس از شهادت، ضربه سنگینی به روحیه آنها وارد شد و دخترم برای اینکه بتواند به آرامش درونی برسد متن‌هایی را به عنوان دلنوشته برای پدرش می‌نویسد، بلکه بتواند در آغوش خیالی خود آرام بگیرد

فاطمه یار احمدی در آخر خطاب به دشمنان این سرزمین که منتظر مشاهده غفلت از سوی ما هستند، عنوان کرد: شهدای مدافع حرم با ایثارگری و از خود گذشتگی به والاترین مقام ارزش انسانی دست یافتند.‌ دشمنان آگاه باشند تمام فرزندان این سرزمین، قاسم سلیمانی هستند و شما نمی توانید کوچکترین آسیبی به مملکت ما برسانید؛ همین جا با لبیک مقام معظم رهبری حاضر هستیم فرزندان خردسال خود را برای دفاع از وطن به میدان جنگ بفرستیم تا از این مرز و بوم محافظت کنند.

*دانش آموز خبرنگار پانا؛ یکتا گوهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار