سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد:

۲۳ روستای شهرستان بویراحمد به اینترنت پرسرعت متصل شد

یاسوج (پانا) - سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد ۲۳ روستای بخش کبگیان از توابع شهرستان بویراحمد به اینترنت پرسرعت مجهز شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
۲۳ روستای شهرستان بویراحمد به اینترنت پرسرعت متصل شد

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، سید محمد هادی امیری اظهار کرد: در مهرماه ۱۴۰۰ به منظور بررسی وضعیت ارتباطی و اینترنتی روستاهای بخش کبگیان را در دستور کار قرار دادیم.

وی گفت: طی رایزنی فشرده با مسئولان بالادستی مجوز ارتقاء و تغییر تکنولوژی سایت موبایل روستای مرد خدا اخذ و با وجود قدرت بالای ارزآوری این تکنولوژی به استان ارسال و همکاران فنی نسبت به نصب و راه اندازی آن اقدام و دی ماهی به یادماندنی را برای بخشی از هم استانی عزیز ساکن در بخش کبگیان رقم زدند.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد افزود: در دی ماه ۱۴۰۰ نیز روستاهای، چم سوخته ، جوزار، دم تنگ، کرکرزار، امیرآیاد، سیلرستان، محمدآباد، باوری، نادرآباد، مردخدا، چم سوخته، چالدال، دره گودرزی، کلگه جلیل، پیروزگ، مله خمسیر، چشمه به، چشمه سیب، شهدا، وزگی، چشمه قنات، اسلام آباد از توابع شهرستان بویراحمد به شبکه جهانی اینترنت که فاقد پوشش مناسب بودند، متصل شدند و اهالی این روستاها، می‌توانند تحقق شعار ارتباطی فراگیر را به عینه لمس کنند و با تغییر تکنولوژی این سایت، می توان گفت روستاهای بخش کبگیان به اینترنت پرسرعت متصل شدند.
امیری بیان کرد: طرح های بسیار خوبی در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت که نویدبخش خوبی برای توسعه مخابراتی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار