فرماندار شاهرود:

۴۹ روستای شهرستان شاهرود از اینترنت پر سرعت برخوردارند

فرماندار شاهرود اعلام کرد: ۴۹ روستای شهرستان شاهرود از اینترنت پر سرعت برخوردارند که ۳۱ روستا در دولت تدبیر و امید از این امکان برخوردار شده اند.

کد مطلب: ۵۹۵۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی، در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور وزیر ارتباطات کابینه یازدهم، ضمن قدردانی از تلاش دولتمردان در راستای ایجاد فناوری جدید در کشور گفت: مناطق نمونه گردشگری همچون جنگل ابر و شهر مجن از پوشش تلفن همراه محرومند و خواستار انجام اقدامی در این زمینه شد.

وی همچنین افزود: ۲۳۰ هزار متر مربع برای ۱۷ روستا آسفالت ریزی انجام شده است و در حوزه بیمه همگانی نیز ۱۴۲۷۶ نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

فرماندار شاهرود از دیگر اقدامات را پرداخت تاکنون ۶۵ میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان در حوزه های مختلف و بویژه کشاورزی در سایت بهین یاب عنوان کرد و افزود: در حوزه ارتباطات نیز امروز در شاهرود ۴۷ سایت 3G و 4G نیز وارد شبکه خواهد شد.

معاون مدیر عامل شرکت ایرانسل نیز در این جلسه، با بیان اینکه اینترنت بیسیم ثابت در شاهرود راه اندازی گردیده است، گفت: ۳۸ سایت نسل چهارم ایرانسل در استان نصب گردیده که ۷ سایت مربوط به شاهرود است؛ چرا که ۳۶۰ ترابایت میزان مصرف ماهیانه شاهرود است که از میانگین کشوری بالاتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار