جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ شمالی برگزار شد

بجنورد (پانا) - جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان با حضور اعضای شورا و تشکلات دانش‌آموزی، در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان‌ شمالی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ شمالی برگزار شد

در ابتدای جلسه «مجید مصباح» مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن خیر مقدم گویی به مهمانان حاضر در جلسه اظهار کرد: از آنجا که تمامی برنامه های سازمان دانش آموزی باید به تایید شورای برنامه ریزی برسد، بنابراین تشکیل این جلسه، قوت قلبی برای سازمان دانش آموزی استان محسوب می شود به تشریح برنامه های قابل اجرایی این سازمان در فصل زمستان پرداخت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با اشاره به نزدیکی دهه بصیرت و یادواره شهادت شهید سلیمانی گفت: طبق نشست های کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی، 28 برنامه اجرایی مصوب شد و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته و ‌با حضور پررنگ سازمان دانش آموزی و سایر تشکلات در نظر داریم برنامه های با کیفیت و غنی از فرهنگ ایثار و شهادت مربوط به این ایام برگزار شود.

محمد عقیقی در ادامه اظهار کرد: تلاشمان بر این است که بحث توانمندسازی مربیان و دانش آموزان را با توان هر چه بیشتر انجام دهیم تا با تربیت کامل این عزیزان، برگزاری مراسمات ملی و ‌مذهبی را با محوریت و مدیریت دانش آموزی اجرایی کنیم.

در ادامه جلسه نماینده صداو سیما گفت: با توجه به شرایط همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور طی دو سال گذشته با ایجاد برنامه های تلویزیونی "پاتوق" و برنامه "با شما برای شما" سعی بر این شده است تا بتوانیم از توانمندی های دانش آموزان هرچه بیشتر از قبل استفاده کنیم و‌ تاکنون همکاری های خوبی از سوی دانش آموزان برای تولید و پخش این برنامه ها صورت گرفته است که این امر خود باعث افزایش روحیه اجتماعی بودن و تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان شده است.

در پایان جلسه مدیر کل آموزش و‌ پرورش استان با بیان این نکته که سازمان دانش آموزی یک تشکیلات مهم و موثر در تقویت فرهنگ کار گروهی و فعالیت های فوق برنامه است، تاکید کرد: باید مناسبت‌های ملی و مذهبی و برنامه های جمعی در آموزش و پرورش، اگر بصورت حضوری برنامه ریزی می شود، به بهترین شکل ممکن و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا شود.

خبرنگار: راضیه یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار