مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه:

شورای برنامه‌ریزی پیش‌برنده اهداف سازمان دانش‌آموزی است

کرمانشاه (پانا) - جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه با حضور مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان و اعضای شورا و تشکلات دانش‌آموزی، در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای برنامه‌ریزی پیش‌برنده اهداف سازمان دانش‌آموزی است

رضا محمدی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: برنامه های سازمان دانش آموزی جهت اجرایی شدن باید به تایید شورای برنامه ریزی برسد، بنابراین تشکیل این جلسات، نقش اصلی را در پیشبرد اهداف سازمان خواهد داشت.

وی در این خصوص به تشریح کتاب تحول و بازمهندسی تشکیلاتی سازمان دانش آموزی و برنامه های قابل اجرایی این سازمان در فصل زمستان پرداخت و گفت: مهمترین برنامه این سازمان بعد از جذب و سازماندهی، آموزش مفاهیم تشکیلاتی و تربیت مدرسان و مربیان است که با همکاری اداره ضمن خدمت و مشارکت ها و همچنین بودجه اداره کل آموزش و پرورش استان در حال برنامه ریزی و اجرایی شدن خواهد بود.

مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به نزدیکی دهه بصیرت و یادواره شهادت شهید سلیمانی گفت: طبق نشست های کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی، 28 برنامه اجرایی مصوب شد و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته و ‌با حضور پررنگ سازمان دانش آموزی و سایر تشکلات در نظر داریم برنامه های با کیفیت و غنی از فرهنگ ایثار و شهادت مربوط به این ایام برگزار شود.

یزدان پناه در ادامه اظهار کرد: تلاشمان بر این است که بحث توانمندسازی مربیان و دانش آموزان را با توان هر چه بیشتر انجام دهیم تا با تربیت کامل این عزیزان، برگزاری مراسمات ملی و ‌مذهبی را با محوریت و مدیریت دانش آموزی اجرایی کنیم.

علی صید محمدی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: سازمان دانش آموزی بهترین مکان برای تربیت اجتماعی دانش آموزان در مناسبت های ملی و مذهبی است و انتظار می رود سازمان دانش آموزی استان در برنامه های گرامیداشت سالروز شهادت، روز بصیرت و دهه مبارک فجر از تمام ظرفیت های تشکیلاتی و دانش آموزی خود برای معرفی هر چه بهتر این سازمان استفاده کنند.

در پایان اعضای حاضر در جلسه پشتیبانی و همکاری همه جانبه خود را از طرح های و فعالیت های پیش روی سازمان دانش آموزی اعلام نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار