اهدای گوشت گرم به مددجویان در منطقه ۱۴

تهران (پانا) - در آستانه ماه جمادی الأول، به همت  خیران مسجد امام حسن مجتبی(ع) در قالب رزمایش کمک مؤمنانه، به مددجویان سید الکریم گوشت گرم اهدا شد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اهدای گوشت گرم به مددجویان در منطقه ۱۴

زهرا صالحی؛ مسئول بسیج مسجد امام حسن مجتبی گفت: «با همکاری خیران سخاوتمند و یاوران همیشگی، از اواسط ماه ربیع الثانی، اقدام به جمع آوری نذورات و صدقه در محقق کردن این طرح و کمک به نیازمندان کردیم.»

وی ادامه داد: «با حاکمیت شرایط اقتصادی سخت در کشور و شیوع ویروس کرونا، تهیه گوشت قرمز برای بسیاری از خانواده ها کاری بسیار سخت و دشوار است. به منظور حذف نشدن این کالا از سفره مردم نیازمند، با کمک های بلا عوض و مؤمنانه خیران و همسایگان مسجد، توانستیم به تعدادی از مددجویان گوشت گرم اهدا کنیم.»

وی عنوان کرد: «از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری کمک های مؤمنانه رنگ و بوی خاصی به خود گرفت و این مهم، منسجم تر و منظم تر انجام شد.»

صالحی خاطرنشان کرد: «طی دو سال گذشته ما همواره در کمک به نیازمندان ثابت قدم بودیم و کمک هایی چون؛ توزیع سبد کالا، کمک هزینه درمان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، توزیع بسته های لوازم التحریر، توزیع ماسک و بسته های بهداشتی در چندین مرحله در قالب پویش های مختلف توسط مسجد امام حسن مجتبی صورت گرفته است.»

وی همچنین بیان کرد: «مردم ما در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... پای کار هستند. اگر حمایت های مردم نبود، مردم ما در گرداب مشکلات بیشتری فرو می رفتند و زیر بار مشکلات کمر خم می کردند. شاید کمک های مؤمنانه بتواند کمکی هر چند کوچک به خانواده های مددجو بکند.»

صالحی در آخر خاطر نشان کرد: «این کمک ها در کمال تکریم و حفظ جایگاه، به نیازمندان ارائه می‌شود. همچنین این کمک ها در امنیت کشور نیز تأثیر دارد و به قشرهای شغلی مختلف جامعه از جمله تولید کننده و فروشنده این اقلام یاری می رساند.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار