همدلی و تعامل در آموزش و پرورش ضروریست

ارومیه(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تاکید کرد همدلی و تعامل در آموزش و پرورش برای رفع بسیاری از چالش‌ها ضروریست.

کد مطلب: ۱۲۱۹۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
همدلی و تعامل در آموزش و پرورش ضروریست

مهین منافی در ویژه برنامه جشن عاطفه ها در دبیرستان شهید امینی شهرستان بوکان افزود: در آموزش و پرورش رسالت سنگین تربیت انسان مطرح است و جایگاه انسان بقدری والاست که خداوند می فرماید "امانتم را به انسان سپردم."
وی بیان کرد: هر ارگانی بخواهد انسان تربیت کند در بارگاه خداوند جایگاه ویژه دارد و تمام معلمان که در تربیت کارگزاران صالح به جامعه خدمت می‌کنند در نزد خداوند متعالی هستند.
منافی اضافه کرد: برای رفع مشکلاتمان در این قسمت همواره به اعتبار نیاز نداریم و اگر همراهی و همدلی نباشد مشکلات رفع نمی‌شود.

وی گفت: همچنان که جایگاه معلم جایگاهی ویژه است و آحاد جامعه از ما انتظار ویژه دارند‌ ، معلمان هم باید در فضای سالم و آرام و در شرایط مناسب در قالب سند تحول به دانش آموزان تعلیم دهند.

منافی اضافه کرد: معلمان باید خود را به روز و مجهز به دانش های روز کند. آموزش و پرورش نیاز به همدلی دارد و اگر مردم و سایر دستگاه‌ها به ما کمک نکنند، ما نمی‌توانیم به تنهایی برمشکلات فایق آییم.
وی با بیان اینکه نیازمند یاری خیرین آموزشی هستیم تا هیچ دانش آموزی از لذت فضای شاد محروم نباشد گفت: فضای آموزشی استان زیر میانگین کشوری است و لازم است این مشکل حل شود.
منافی با بیان اینکه نیازمند نیروی انسانی هستیم و کمبود فضا داریم، گفت: باید خودمان با همدلی در راستای رفع مشکلات حرکت کنیم و از ظرفیت عظیم خیرین نیز نباید غافل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار