قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان آذربایجان‌غربی :

شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» در آیین شور عاطفه‌های امسال طنین‌انداز شده است

ارومیه (پانا) - قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان آذربایجان‌غربی گفت آیین شور عاطفه‌ها امسال با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» در شهرها و مدارس استان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» در آیین شور عاطفه‌های امسال طنین‌انداز شده است

مهرداد محمدزاده در آیین نمادین استانی شور عاطفه ها که در سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی برگزار شد گفت: بیست و هفتمین دوره جشن عاطفه ها امسال با عنوان شور عاطفه ها برگزار می شود، شرایط اقتصادی جامعه، کرونا و لزوم بهره مندی از ابزارآلات الکترونیکی باعث شده برخی از دانش آموزان در شرایط نامناسب اقتصادی قرار گیرند؛ شور عاطفه ها نیز امسال با جدیت و برنامه ریزی خاصی از سوی کمیته امداد و آموزش و پرورش در حال پیگیری و انجام است.

وی گفت: 26 هزار دانش آموز و هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و مجموعه کمیته امداد حمایت های مادی و معنوی متعددی را هم در قالب مستمری و هم در قالب های مختلف از جمله جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری و جشن رمضان از این دانش آموزان و سایر نیازمندان در طول سال محقق می سازد.

قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان آذربایجان غربی افزود: سال گذشته 2 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند از سوی کمیته امداد تهیه و اهدا شده، امسال نیز تا به امروز 1 میلیارد تومان در قالب شور عاطفه ها جمع آوری شده و پس از طی مقدمات لازم در راستای کمک به نیازمندان این حوزه اهدا خواهد شد.

محمدزاده ادامه داد: مراکز نیکوکاری پیوند مدارس که در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق قرار دارند، مرجع و یکی از بهترین راه ها برای شناسایی و کمک به دانش آموزان نیازمند هستند که پل ارتباطی آموزش و پرورش و کمیته امداد نیز محسوب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار