بحری‌زاده: پیگیری موضوع رتبه بندی فرهنگیان یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است

یاسوج (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش، پیگیری رتبه‌بندی فرهنگیان را از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت امیدواریم با پیگیری‌های مجدانه سرپرست وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از دولت و همراهی‌های نزدیک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خبرهای خوبی از موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان شاهد باشیم.

کد مطلب: ۱۲۱۷۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بحری‌زاده: پیگیری موضوع رتبه بندی فرهنگیان یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است

اسماعیل بحری زاده که به عنوان نماینده وزارت آموزش وپرورش در پروژه مهر استان کهگیلویه وبویراحمد به یاسوج سفر کرده بود در جمع خبرنگاران در مورد ضرورت بازگشایی مدارس اظهار کرد:آموزش و پرورش زیربنایی ترین نهاد و دستگاه هر جامعه است لذا هر گونه رکود در آموزش و پرورش به معنای رکود تمام ارکان جامعه خواهد بود.

وی با اشاره اهمیت آموزش و پرورش در کاهش آسیب های اجتماعی به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری از معلمین به عنوان افسران پیشرفت کشور نیز اشاره کرد وافزود: معلمان و دانش آموزان از ارکان مهم و اصلی تعلیم و تربیت هستند و امروز در بهار تعلیم و تربیت و آغاز سال تحصیلی با توجه به حضور این عزیزان در مراکز آموزشی، شاید به جرات بتوان گفت خاک پای معلمان و دانش آموزان در محفل علم و معرفت، شفا بخش بسیاری از مسایل و مشکلات جامعه است.

وی گفت: در شرایط همه گیری کرونا در دو سال اخیر وزارت آموزش و پرورش با ابتکار عمل در راه اندازی شبکه شاد اجازه نداد کرونا باعث تعطیلی آموزش و پرورش شود و در حال حاضر این شبکه به روز رسانی شده و دارای قابلیت‌های متفاوت و ممتازی برای استفاده دانش آموزان ومعلمان است. اما حضور در مدرسه و حضور در محضر استاد و معلم قطعا تاثیر بی بدیلی دارد.

بحری زاده افزود: رویکرد وزارت آموزش و پرورش در موضوع بازگشایی مدارس، بر تمرکز زدایی، تفویض اختیار به مدارس و شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و بازگشایی آرام، تدریجی و اقتضایی و البته با اقناع افکار عمومی اختصاص دارد و سه راهبرد اصلی در این راستا بطور همزمان در دستور کار قرار دارند که عبارتند ازمدرسه تلویزیونی، شبکه شاد و درسنامه های آموزشی.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار پانا در مورد علت تاخیر اجرای رتبه بندی معلمان اظهار کرد؛ سرپرست آموزش و پرورش با رایزنی‌هایی مختلف با حوزه های مرتبط در دولت و مجلس با اولویت در حال پیگیری این امر هستند.

وی پیگیری رتبه بندی معلمان را اولویت مهم آموزش و پرورش بیان کرد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری خوب مجلس و دولت شاهد تحقق این امر برای معلمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار