معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

سرویس مدارس، با بهترین وضعیت و کمترین افزایش هزینه پوشش داده می‌شود

تبریز(پانا)- با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید یکی از دغدغه‌های والدین چگونگی فعالیت سرویس مدارس است که امسال وزارت آموزش و پرورش این مورد را به کارگروه های ماده ۱۸ استان‌ها واگذار کرده است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سرویس مدارس، با بهترین وضعیت و کمترین افزایش هزینه پوشش داده می‌شود

کیانوش عطایی رییس کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس استان در گفت و گو با پانا ضمن تشریح جزئیات سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، گفت: پیرو سوالات اولیا محترم دانش آموزان در مورد سرویس مدارس امسال، برابر ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش این موضوع به کارگروه ماده ۱۸ استان ها واگذار شده است.

وی افزود: در این راستا جلساتی با هدف کمترین آسیب و با بهترین وضعیت تشکیل داده شده است و اولیا اطمینان خاطر داشته باشند که سرویس مدارس را با در نظر گرفتن شرایط موجود شیوع بیماری کرونا برگزار می‌کنیم و انشاالله اولیا محترم نیز در این تصمیمات یاریگر ما باشند.

عطایی با اشاره به هزینه های سرویس مدارس گفت: تامین کننده های سرویس مدارس قول داده اند تا با کمترین هزینه پوشش دهنده سرویس مدارس باشند و بیش تر از پیش و بطور کامل نکات مورد نظر در پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در آخر خاطرنشان کرد: به اولیای محترم و دانش آموزان اطمینان می‌دهیم که سرویس مدارس با بهترین وضعیت و با رعایت تمام پروتکل ها و با کمترین افزایش هزینه در سال تحصیلی جاری برگزار خواهد شد.

پیش از این هم در جلسه کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس استان رییس اداره انجمن اولیا آموزش و پرورش استان از رعایت تمامی پروتکل ها ی بهداشتی توسط رانندگان و استفاده ۵۰ درصدی از ظرفیت اتوبوس ها و مینی بوس ها خبر داده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار