جزییات جلسه کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا) - کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس استان آذربایجان‌شرقی با حضور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع با محوریت پیش‌بینی و تمهید مقدمات فعالیت این بخش برای سال جدید تحصیلی تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جزییات جلسه  کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس آذربایجان‌شرقی

کیانوش عطایی در این جلسه گفت: در خصوص سرویس مدارس، مسائل بهداشتی خودروها اهمیت بالایی دارد.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع افزود: ما در دستگاه تعلیم و تربیت استان بسته پیشنهادی در خصوص سرویس مدارس برای اولیا خواهیم داشت تا حق انتخاب داشته باشند.

عطایی خاطرنشان کرد: تصمیمات کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس استان آذربایجان شرقی به اواخر مردادماه و اوایل شهریور ماه موکول خواهد شد تا بهترین تصمیم را بگیریم.

وی در پایان سخنانش گفت: ما در صدد کاهش هزینه های سرویس مدارس هستیم که در این خصوص به همکاری هر دو طرف یعنی اولیا و سرویس‌های مدارس نیازمندیم.

در ادامه جلسه رئیس اداره انجمن و اولیا آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: هرگونه فعالیت سرویس مدارس در سال جدید منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا خواهد بود.

اصغر شفائیه افزود: توجه به دغدغه های اولیا در خصوص امنیت و چگونگی حضور دانش آموزان در مدارس به ویژه در شرایط کرونایی باید مورد توجه قرار بگیرد.

شفائیه ادامه داد: رانندگان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فقط از ۵۰ درصد ظرفیت اتوبوسها و مینی بوسها استفاده نموده و در خودروهای سواری فقط ۳ نفر سوار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار