رتبه چهارم کنکور هنر:

« نوشتن » از علایق و دغدغه‌های همیشگی من است

رشت ( پانا) - می سا شفیع پور، دانش‌آموز مدرسه پژوهش ناحیه 2 رشت که امسال دیپلم ریاضی را اخذ کرده، توانست در کنکور هنر امسال رتبه 4 کنکور سراسری را از آنِ خود کند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
« نوشتن » از علایق و دغدغه‌های همیشگی من است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، می سا شفیع پور دانش آموزی است که با وجود تحصیل در رشته ریاضی فیزیک به دنبال علایق خود رفته و رشته هنر را برگزیده است.

وی با اشاره به شیوه های مطالعه دروس برای آمادگی در کنکور اظهار کرد: از کودکی به رشته هنر علاقه مند بودم و برای رسیدن به موفقیت بسیار تلاش کردم به طوری که در فرآیند آماده سازی از روزی 12 تا 14 ساعت مطالعه می کردم.

شفیع پور نوشتن را از علایق همیشگی خود می داند و می افزاید: با نوشتن، بسیاری از علایق خود را تصور و تجسم می کنیم و می توانیم رویاهای خود را در قالب کلمات جاری کنیم.

وی نوشتن را علت اصلی گرایش به هنر می داند و می افزاید: در هنر به دنبال آرزوها و آرمان هایم هستم و مصمم هستم به زبان هنر ایده آل هایم را محقق کنم.

«می سا شفیع پور» با بیان علاقه اش به رشته سینما گفت: دوست دارم رشته سینما را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم و روایت گر صادق جامعه باشم.

وی با تشکر از پدر و مادر خود برای ایجاد فضایی صمیمی و همدلانه در محیط خانه خاطرنشان کرد: والدینم در دوران سخت کرونا همواره پشتیبان من بودند و در انتخاب این رشته به همراهی کردند.

رتبه 4 کنکور هنر امسال با اشاره به کمبود هنرستان های هنرهای نمایشی در استان اظهار کرد: برای جبران این نقیصه، کتاب های کمک آموزشی، استفاده از مشاوران و آزمون های آزمایشی در کسب این موفقیت بسیار تأثیرگذار بودند.

وی با اشاره به علاقه اش به فیلم سازی اظهار کرد: در سینمای ایران آثار عباس کیارستمی و اصغر فرهادی را دنبال می کنم و « سینما پارادیزو » و « فارست گامپ » از فیلم های مورد علاقه من هستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار