عناوین فراخوان مقاله با عنوان گفتمان‌سازی برنامه های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

یاسوج (پانا) - معاون سواد آموزی آموزش و پرورش این استان عنوان کرد با هدف گفتمان سازی در موضوع چیستی، چرایی و چگونگی ارائه برنامه های سوادآموزی مسابقه مقاله نویسی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۹۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
عناوین فراخوان مقاله با عنوان گفتمان‌سازی برنامه های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

سیدحمدالله خواهش‌نیک اظهار کرد: این فراخوان با عناوین سوادآموزی بر مدار تحول، سوادآموزی تقاضا محور، سوادآموزی جامعه محور، سوادآموزی جامعه پذیر، سوادآموزی مدرسه محور، سرانجام بخشی به سوادآموزی، پویش آموزش‌های مجازی در سواد آموزی، نیازها، ضرورت ها و چشم اندازهای سواد آموزی، زیست بوم جدید (همه‌گیری ویروس کرونا و سواد آموزی)، آموزشهای مجازی در سواد آموزی، به مناسبت ۱۷ شهریور روز جهانی سوادآموزی برگزار می‌شود.

وی گفت: کارکنان شاغل در ستاد اداره کل آموزش و پرورش به ویژه متصدیان پست های سوادآموزی و سایر فرهنگیان، اساتید دانشگاه، دانشجویان و سایر افراد صاحب‌نظر می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ۱۵ مرداد۱۴۰۰ از طریق پست الکترونیکی به آدرسadmin@lmoiran.ir ارسال کنند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان افزود: حجم مقاله حداکثر ۱۷۰۰ کلمه با فونت های لوتوس یا نازنین و اندازه ۱۳ و ۱۴ در نرم افزار word نوشته شود.

خواهش نیک بیان کرد: در متن مقاله از عنوان های اصلی و فرعی و آمار نمودار و تصویر نیز استفاده شود و منبع نویسی بر پایه ApAباشد.

وی افزود: نتایج این فراخوان روز ۱۷ شهریور ماه روز جهانی سوادآموزی اعلام می‌شود.
خواهش نیک بیان کرد: بر اساس تصمیم گروه بهبود کیفیت سواد آموزی آموزش و پرورش استان از برگزیدگان ملی این فراخوان در استان نیز تقدیر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار