داشتن آموزش و پرورش موفق با همکاری سمن ها میسر می شود

ارومیه(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت داشتن آموزش و پرورش موفق با همکاری سمن ها و تشکلهای مردمی میسر می شود.

کد مطلب: ۱۱۹۶۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
داشتن آموزش و پرورش موفق با همکاری سمن ها میسر می شود

مهین منافی روز سه شنبه در نشست با تسهیلگران شهر ارومیه افزود: سمن ها و تسهیلگران می توانند مشکلات مناطق محروم را به خوبی احصا کند و در اختیار آموزش و پرورش و نهادهای خدمات رسان قرار دهند.

وی اضافه کرد: معلمان بسیار خوبی داریم که هم اکنون به عنوان خیران آموزشی اماده همکاری هستند و یاری تسهیلگران در این زمینه می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

منافی بیان کرد: اگر دانش آموزی محروم باشد و نیاز به تقویت درسی داشته باشد در صورت معرفی تسهیلگران و خیران اموزشی و آموزش و پرورش برای جلوگیری از آفتحچخ و بازماندگی از تحصیلشان آماده همکاری است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه آموزش و پرروش اماده هرگونه همکاری با تسهیلگران است ، گفت: دانش آموزان محروم به این نهاد معرفی شوند تا نسبت به تهیه نیازمندی های آموزشی آنان اقدام شود.

وی ادامه داد: در زمینه ارتقای شاخص سواد اموزی و شناسایی اولیا بیسواد 10 تا 49 سال نیز تسهیلگران می توانند نقش مهمی ایفا کنند و یاریگر آموزش و پرورش باشند.

معاون اموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش اذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: سمن ها در بهبود و رفع چالشهای اجتماعی نقش مهمی دارند.

حشمت بیان کرد: تمامی ارگانها باید هم و غم اموزش و پرورش را اشته باشند چرا که این نهاد به تنهایی قادر نیست تا مشکلات را رفع کند.

در این جلسه تسهیلگران 9 منطقه ارومیه به ارائه گزارشی از مشکلات آموزشی مناطق تحت پوشش پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار