با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

علی حیاتی به سمت "معاون سواد آموزی اداره کل" منصوب شد

زنجان (پانا) - آیین معارفه معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
علی حیاتی به سمت "معاون سواد آموزی اداره کل" منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهدی حسنلو به عنوان سرپرست معاونت سواد آموزی استان، گفت: حوزه مسئولیتی یک امانت است و باید به آن به عنوان یک فرصت برای خدمت نگاه کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت جایگاه معاونت سواد آموزی، گفت: اهمیت آموزش سواد آموزی بر همگان مشخص و عیان است لذا مدیریت بر مبنای دانایی و برنامه محوری از جمله اصول اساسی است که ضرورت دارد پیگیری شود.

در ادامه مهدی حسنلو ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل و همکاران مجموعه سواد آموزی و همچنین ضمن آرزوی توفیق برای علی حیاتی در مسئولیت جدید،ابراز امیدواری کرد که با پیگیری اهداف و برنامه ها بتوان آموزش و پرورش استان را به وضعیت مطلوب رساند.

در ادامه علی حیاتی نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیر کل در سپردن پست معاونت سوادآموزی به وی گفت: تلاش خواهم کرد تا با مشورت گیری و استفاده از ظرفیت های تمام نیرو های انسانی جایگاه سواد آموزی در استان بهبود پیدا کند و برای رسیدن به این هدف تمامی شما عزیزان و همکاران را به مدد می‌طلبم.

گفتنی است در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات "مهدی حسنلو" سرپرست معاونت سواد آموزی، ابلاغ "علی حیاتی" به عنوان معاون سواد آموزی اداره کل توسط "حسن مظفری" مدیر کل آموزش و پرورش استان به وی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار