معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

تداوم یادگیری تابستانه، ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی درکانال باغ هنر

تهران(پانا) - خدمات آموزشی در بستر شبکه شاد به نوآموزان کل کشور در تابستان تحت عنوان تداوم یادگیری در کانال باغ هنر ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۵۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، سعید ربوشه با اشاره به تصمیم معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برای ارائه خدمات آموزشی در بستر شبکه شاد به نوآموزان کل کشور در تابستان تحت عنوان تداوم یادگیری و همچنین با اشاره به ضرورت آموزش نوآموزان بازمانده از آموزش های سال تحصیلی جاری، به آغاز فعالیت های تابستانی آموزش مجازی در کانال باغ هنر اشاره کرد و افزود: معاونت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران آمادگی لازم برای ارائه خدمات آموزشی مطلوب به نوآموزان در سطح کشور و به ویژه در شهر تهران را دارد و مدارس ابتدایی شهر تهران از نوآموزان بدو ورود به پایه اول،ثبت نام به عمل می آورند و آن ها را برای آموزش های مجازی و رایگان به کانال باغ هنر راهنمایی می کنند.

وی افزود: نوآموزانی که در سال تحصیلی جاری در طرح ملی پوشش سراسری ثبت نام شدند، گواهینامه رسمی پایان دوره پیش دبستانی دریافت کردند و آن دسته از نوآموزان بازمانده که در تابستان ثبت نام می شوند، در پایان تابستان گواهینامه مذکور را از مدارس دریافت خواهند کرد.

ربوشه از خانواده های دارای فرزند که امسال در پایه اول ثبت نام شده اند خواست برای ایجاد آمادگی لازم در نوآموزان جهت ورود به دبستان در آموزش های کانال باغ هنر مشارکت کنند و با دریافت محتواهای آموزشی از این کانال در اپلیکیشن شاد در شکل گیری شخصیت همه جانبه کودکان پیش قدم باشند و به نیابت از مربیان، نقش تربیتی بیشتری بر عهده بگیرند.

گفتنی است کانال باغ هنر که توسط معاونت آموزش ابتدایی راه اندازی شده دارای بیش از ۹۶۰۰۰مخاطب است و همه روزه محتواهای آموزشی تولید شده در حوزه هنر و خلاقیت با تلفیق اهداف ۱۱ گانه توسط مربیان پیش دبستانی در آن بارگذاری می شود و خدمات آن برای نوآموزان در کل کشور قابل استفاده خواهد بود.

همچنین برای ترغیب و تشویق و ایجاد انگیزه در نوآموزان، جشنواره ای تحت عنوان نوآموز هنرمند در این کانال برگزار شده و نوآموزان اقدام به تولید محتوا نموده اند که آثارشان همه روزه در این کانال منتشر می شود.

اولیای نوآموزان پیش دبستانی پس از ثبت نام فرزندان خود در مدارس می توانند با عضویت در این کانال به آدرس https://shad.ir/baghhonar و یا جستجوی (@baghhonar) در کانال شاد از خدمات آموزشی آن برخوردار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار