ربوشه در نشست مشترک حوزه ارزیابی عملکرد و ستاد ثبت نام :

هدف ستاد ثبت نام تسهیل فرآیند و اجرای مطلوب آن است

تهران(پانا) - اولین نشست مشترک حوزه ارزیابی عملکرد و ستاد ثبت نام در خصوص امر نظارت بر فرآیند ثبت نام برگزار شد و ربوشه هدف ستاد ثبت نام را تسهیل این فرآیند و اجرای مطلوب آن بر اساس ضوابط و مقررات دانست.

کد مطلب: ۱۱۹۲۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف ستاد ثبت نام تسهیل فرآیند و اجرای مطلوب آن است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در ابتدای این نشست ربوشه معاون آموزش ابتدایی و رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش شهر تهران ضمن خوشامدگویی به مدعوین، در خصوص ارسال شیوه نامه ثبت نام به مناطق و تشکیل جلسات مدون در اداره کل و مناطق مبنی بر اجرای مطلوب فرآیند ثبت نام در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به سامانه پادا و فرآیند ثبت نام دانش آموزان ورودی پایه اول اظهارکرد: هدف ستاد ثبت نام، تسهیل این فرآیند و اجرای مطلوب آن بر اساس ضوابط و مقررات است.

در ادامه بداغی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات نیز بر اطلاع رسانی دقیق به مدیران جهت رعایت ضوابط و مقررات در امر ثبت نام تصریح نموده و اعلام کرد: همکاری و تعامل دو سویه بین حوزه ارزیابی عملکرد و ستاد ثبت نام باعث رفع دغدغه های والدین و تسهیل در امر ثبت نام می گردد.

وی همچنین رویکرد حوزه ارزیابی عملکرد در خصوص امر نظارت بر فرآیند ثبت نام را یک رویکرد اصلاحی و تشویقی برشمرده و بیان کرد: از مدارسی که اهتمام و تلاش در جهت انجام مطلوب امور ثبت نام داشته باشند، تقدیر به عمل می آید.

در ادامه تبادل نظر درخصوص موارد مرتبط با ثبت نام انجام و مصوبات ذیل اتخاذ شد:

تشکیل گروه تخصصی نظارت بر فرآیند ثبت نام و مشارکت همه جانبه حوزه های مختلف در اداره کل و مناطق.

تهیه کلیپی از تاکید بر موارد و نکات ضروری ستاد ثبت نام توسط ستاد ثبت نام و بارگزاری در بستر شاد با اولویت نکات قابل توجه برای اولیای دانش آموزان و شهروندان شریف.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار