فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) در قم خبر داد

آغاز پویش «به عشق حاج‌قاسم رای می‌دهم»

قم(پانا)- فرمانده قرارگاه جهادی حضرت‌مهدی در قم از آغاز پویش «به عشق حاج‌قاسم رای می‌دهم» به منظور حضور حداکثری در انتخابات خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش «به عشق حاج‌قاسم رای می‌دهم»

به گزارش روابط عمومی قرارگاه جهادی حضرت‌مهدی(عج)، «مهرشاد سهیلی» فرمانده این قرارگاه اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور بالای مردم در این عرصه نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است و نقشه و دسیسه شوم براندازان خارجی و حامیان داخلی آنها را برای کمرنگ کردن انتخابات بی اثر می‌کند.

وی با بی‌ ثمر دانستن تلاش دشمنان برای مایوس کردن مردم جهت حضور پای صندوق‌های رای ادامه داد: اینها هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند و نمی‌دانند که مردم ما هرگز به خاطر برخی مشکلات و کمبودهای اقتصادی و معیشتی، از آرمان ها و تعیین سرنوشت خود دست بر نمی‌دارند.

سهیلی افزود: در همین راستا پویش «من به عشق حاج قاسم رای می دهم» با هدف لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایجاد مشارکت حداکثری در بسترهای مختلف فضای مجازی آغاز می شود.

وی اضافه کرد: تلاش داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود اعم از علما و روحانیون، نخبگان، معتمدان و متنفذان، دانشگاهیان، فرهنگیان، بازاریان و اصناف مختلف و نیز رسانه‌های ارتباط جمعی، مشارکت بالا و قابل قبول مردم را در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.

فرمانده قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) همچنین عنوان کرد: شماره ۰۹۱۹۷۵۵۱۸۲۱ جهت اعلام آمادگی گروه های مختلف با پویش «به عشق حاج قاسم رای می دهم» در نظر گرفته شده و از امروز در کشور آغاز و تا شامگاه ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار