استاندار قم در بازدید از مرکز حوزه انتخابیه قم:

تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات امن و سالم در قم فراهم شده است

قم(پانا)- استاندار قم در بازدید از مرکر حوزه انتخابیه قم تأکید کرد تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات امن و سالم در قم اندیشیده شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۱۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات امن و سالم در قم فراهم شده است

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، «بهرام سرمست» استاندار قم پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز حوزه انتخابیه قم واقع در فرمانداری شهرستان قم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر تقویم انتخابات تمام فرآیندهای لازم برای یک انتخابات سالم و ایمن در قم طی شده و استان قم آماده برگزاری انتخابات پرشور است و تمام عوامل اجرایی و پشتیبانی برگزاری انتخابات در قم آموزش ها و فرآیندهای لازم برای برگزاری انتخابات را پشت سر گذرانده اند.
وی یادآور شد: با آمادگی کامل در هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت شاهد انتخابات در کمال امنیت و سلامت در 28 خردادماه سال جاری در این استان خواهیم بود.

استاندار قم همچنین در نشست با اعضای ستاد انتخابات استان قم نیز با بیان اینکه مسئولان مکلف به انجام وظیفه هستند گفت: بایستی فارغ از نتیجه گ، برای اجرای کامل قوانین انتخاباتی تلاش کنیم.
سرمست، امنیت را یکی از شاخصه های مهم در برگزاری انتخابات دانست و با اشاره به تعامل اعضای شورای تامین و متولیان این امر افزود: پیش بینی های لازم برای تامین امنیت برگزاری انتخابات صورت گرفته است.
وی تامین سلامت انتخابات را از دیگر وظایف مسئولان دانست و بیان کرد: متولیان برگزاری انتخابات باید از هرگونه سوگیری خودداری کرده و پاسدار رای و انتخاب مردم باشند.
مقام عالی دولت در استان قم همچنین رقابت های انتخاباتی بین کاندیداهای مختلف را مورد توجه قرار داده و خاطرنشان کرد: مسئولان استان بایستی در این راستا کاملا بی طرف باشند.
استاندار قم جلب مشارکت حداکثری را از دیگر وظایف مسئولان دانست و تصریح کرد: کاندیداها، احزاب، گروه ها، فضای مجازی و صدا و سیما در این راستا بایستی نقش آفرینی داشته باشند.
سرمست با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری دینی استوار است، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم توفیقی برای نظام محسوب می شود و امنیت ملی و تامین منافع کشور در صحنه بین المللی در سایه این مشارکت تامین خواهد شد.
وی همچنین برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی به صورت الکترونیکی را مورد توجه قرار داد و گفت: خوشبختانه مسئولان ستاد انتخابات استان قم سابقه برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارند و بایستی به عوامل دست اندرکار و مردم نیز آموزش های لازم در این زمینه ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار