برگزاری جلسه اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا) -معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به ضرورت توجه به اوقات‌فراغت دانش‌آموزان گفت ایجاد زیرساخت‌های مناسب و زمینه‌سازی جهت کشف و رشد استعدادها و خلاقیت دانش‌آموزان و توجه به مسئله مهارت‌آموزی و مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان و آماده‌سازی آنها جهت زندگی در اجتماع از اهداف اصلی برنامه‌های اوقات‌فراغت دانش‌آموزان به شمار می‌آید.

کد مطلب: ۱۱۸۸۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان بجنورد

اولین جلسه اوقات‌فراغت دانش‌آموزان با حضور معاون‌پرورشی و تربیت‌بدنی، رئیس‌سازمان دانش‌آموزی، رئیس اداره تربیت‌بدنی و مدیران کانون‌ها و کارشناسان حوزه پرورشی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در محل اتاق کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد. در این جلسه پیرامون برنامه‌های اجرایی در زمینه اوقات‌فراغت دانش‌آموزان بصورت آنلاین در فضای مجازی شبکه شاد بحث و تبادل نظر شد.

مهدی حسن زاده در این جلسه عنوان کرد: ثبت نام کلاس های اوقات فراغت فصل تابستان از اواسط خرداد ماه شروع خواهد شد و آغاز کلاس ها از اول تیرماه لغایت 15 مرداد ماه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر پنج پایگاه، کانون ها(دومرکز)- دارالقران ها(دومرکز) و سالن ورزشی، بعنوان محور اصلی برنامه های اوقات فراغت بصورت حضوری(با رعایت پروتکل های بهداشتی و در نظر گرفتن شرایط موجود بیماری و ظرفیت ها) و غیر حضوری (در شبکه مجازی شاد) در نظر گرفته شده است، که فعالیت های خود را آغاز می کنند.

رییس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد نیز در ادامه جلسه گفت: برنامه های اوقات فراغت باید بصورتی طراحی شود که دانش آموزان تفاوت آموزش در مدرسه و آموزش در فصل تابستان را احساس کنند.

دلاور آوازه اظهار کرد: حوزه سازمان دانش آموزی، طرحی در راستای اوقات فراغت دانش آموزان به نام (شادمانه های تابستانه) در فصل تابستان برگزار می‌کند که در این خصوص فعالیت ها و برنامه‌هایی که از طرف سازمان دانش‌آموزی به دانش آموزان ابلاغ می‌شود، اجرا می‌شود و دانش آموزان در راستای فعالیت خود، می‌توانند تولید محتوا نیز داشته باشند.

در پایان رییس سازمان دانش آموزی آمادگی خود را جهت همکاری با نهاد آموزش و پرورش و سایر نهادها برای بهبودبخشی به کیفیت برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان اعلام کرد.

خبرنگار: منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار