کاظمی خبر داد

تشکیل ۲۵ هزار پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در کشور

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت تابستان امسال ۲۵ هزار پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در سراسر کشور تشکیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۷۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ۲۵ هزار پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، علیرضا کاظمی صبح امروز در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانات نهایی شهرستان لاهیجان گفت: وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با اوقات فراغت دانش آموزان و انجام فعالیت‌های تابستانی برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌هایی را انجام داد تا فعالیت‌های تابستانی و تربیتی دانش آموزان در فضای مجازی ادامه پیدا کند و در این راستا در صفحه اول شبکه شاد پنجره «تابستان من» ایجاد می‌شود.

وی افزود: در این خصوص طراحی‌های نرم افزاری صورت گرفته و به زودی هر دانش آموزی در سراسر کشور می‌تواند از طریق شبکه شاد وارد صفحه شهر خود شده و پایگاه اوقات فراغت و رشته مورد علاقه خود را انتخاب کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف این است که بتوانیم در تابستان ۲۵ هزار پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در سراسر کشور تشکیل دهیم تصریح کرد: پیش بینی می‌شود ۳میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار