رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ارائه محتوای آموزشی و تربیتی نیاز ضروری خانواده‌ها است

تهران (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان استان با اشاره به اهمیت نقش خانواده‌ها و همسویی آنها با اولیاء مدارس در جریان تعلیم و تربیت از ایجاد کانال ارتباطی به آدرس htts://shad.ir/oliaostantehran در بستر فضای مجازی شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ارائه محتوای آموزشی و تربیتی نیاز ضروری خانواده‌ها است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد تیمورزاده با بیان این خبر به اهمیت نقش خانواده‌ها و همسویی آنها با اولیاء مدارس در جریان تعلیم و تربیت تأکید کرد.

او هدف از ایجاد این کانال را دانش‌افزایی و آگاهی‌بخشی و انتقال تجارب تربیتی در حوزه‌های‌کودک، نوجوان و خانواده برای مخاطبی خانواده‌ها و همکاران فرهنگی عنوان کرد و گفت: متاسفانه عدم تعامل و ارتباط کافی اولیاء مدرسه و خانواده‌ها، رسانه‌های تصویری در قالب‌های مختلف و عدم ارائه محتوای آموزشی داخلی مناسب با فرهنگ ایرانی، اسلامی سبب ایجاد شکاف بین آموزش‌های مدرسه و خانه شده است به طوری که هریک با ملاک‌های خود به تربیت فرزندان اقدام می‌کنند که نتیجه آن عدم تحقق اهداف تعلیم و تربیت است.

تیمورزاده اظهار کرد: براین اساس این کانال ارتباطی با ارائه محتواهای آموزشی و تربیتی مناسب و مورد استفاده اولیاء برای آموزش چگونگی رفتار با فرزندان خود به صورت برنامه مدون از اردیبهشت 1400 شروع به فعالیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار