هداوند خبر داد

برگزاری ۲۴ دوره ضمن خدمت در حوزه‌های آموزشی، توان‌بخشی و تلفیقی فراگیر در سال ۱۴۰۰

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی از برنامه‌ریزی برای برگزاری ۲۴ دوره ضمن خدمت در حوزه‌های آموزشی، توان‌بخشی و تلفیقی فراگیر در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ۲۴ دوره ضمن خدمت در حوزه‌های آموزشی، توان‌بخشی و تلفیقی فراگیر در سال ۱۴۰۰

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، مجید هداوند معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توان‌بخشی سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی با بیان اینکه ۱۴ دوره مجازی آموزش نیروی انسانی توسط معاونت برنامه‌ریزی آموزشی و توان‌بخشی در سال ۹۹ برگزار شد، گفت: از این تعداد، ۹ دوره در حوزه مدیریت آموزش، ۴ دوره در حوزه مدیریت توان‌بخشی و ۱ دوره در حوزه آموزش تلفیقی فراگیر برگزار شد.

وی تصریح کرد: این تعداد دوره‌های آموزشی به مدت ۳۸۸ ساعت برای ۸۴۳ نفر و با مجموع ۲۲ هزار و ۳۰۸ نفرساعت برگزار شد.

هداوند در خصوص دوره‌های مدیریت آموزش گفت: دوره‌های مدیریت آموزش شامل تأمین مدرسین کتاب‌های جدید التالیف، راهبردها و مداخلات آموزشی و ارتباطی به دانش‌آموزان، پروتکل‌های درمانی برای مراکز مشکلات ویژه یادگیری، زبان‌آموزی، رهبری آموزشی و رویکردهای نوین آموزش‌وپرورش کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم بود.

وی گفت: دوره‌های تولید محتوا الکترونیکی، آموزش خانواده‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با تأکید بر دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی، نقش موسیقی در آموزش‌وپرورش کودکان استثنایی، مدیریت بحران، راهبردهای سازمانی و خدمات توان‌بخشی نیز از دوره‌های برگزار شده در حوزه مدیریت توان‌بخشی بود.

وی تصریح کرد: در حوزه دانش‌آموزان تلفیقی فراگیر یک دوره به مدت ۴۰ ساعت تحت عنوان تأمین مدرس توسعه آموزش‌های تلفیقی فراگیر برگزار شد.

هداوند با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت در سال ۱۴۰۰ گفت: برای سال جاری ۲۴ دوره به مدت ۷۷۸ ساعت و برای ۲ هزار و ۱۵۸ نفر بیش بینی شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۷ دوره برای مدیریت آموزش، ۴ دوره برای مدیریت توان‌بخشی و ۳ دوره برای آموزش‌وپرورش تلفیقی فراگیر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار