بازدید میترا تیموری از مجتمع آموزشی فجر ایرانیان استانبول

تهران (پانا) - سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج ازکشور وزارت آموزش وپرورش از مجتمع آموزشی فجر ایرانیان استانبول بازدید کرد و درجریان مسائل و مشکلات آن از نزدیک قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۷۷۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید میترا تیموری از مجتمع آموزشی فجر ایرانیان استانبول

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش وپرورش، میترا تیموری در نشست صمیمانه‌ای که با حضور مدیر مجتمع و سرپرست مدارس جمهوری اسلامی ایران در ترکیه روسیه و کشورهای آسیای میانه برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام مقام عالی وزارت به همکاران فرهنگی، اظهار داشت: وظیفه و برنامه ما پی‌گیری متعهدانه سیاست‌ها و برنامه‌های این حوزه بوده و از همکاران هم می‌خواهیم که با احساس مسئولیت بیشتر پیگیرامور باشند.

وی افزود: یکی از برنامه‌ها و امور مهم مرکز،موضوع سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی 1401-1400 است که خوشبختانه فرآیند نیازسنجی و تمهیدات اولیه آن انجام شده و سعی می کنیم تا قبل از بازگشایی مدارس، تمامی نیروهای پیش بینی شده اعزام شوند.

در این جلسه، یوسف نجفی سرپرست مدارس جمهوری اسلامی ایران در ترکیه نیز ضمن عرض خیر مقدم،گزارشی از مسائل آموزشی، پرورشی و امور مالی و آخرین وضعیت املاک مجتمع و حوزه سرپرستی را ارائه کرد.

در ادامه مدیریت مجتمع نیز به بیان برخی مسائل و مشکلات مجتمع پرداخت و با توجه به اینکه تمام عوامل آموزشی و اجرایی مجتمع آموزشی فجر ایرانیان از میان همکاران غیراعزامی تأمین شده است لذا وی درخواست ارائه تسهیلات و خدماتی بیشتری برای نیروهای ریالی این مجتمع شد.

درپایان این نشست سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از بخش‌های مختلف مجتمع آموزشی بازدید و از زحمات مدیریت و عوامل مدرسه و سرپرستی تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار