بازدید سرپرست مدارس خارج از کشور از مدرسه 102 تاجیکستان

تهران (پانا) - سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از مدرسه (موسسه تحصیلاتی) 102 تاجیکستان با حضور معاون وزیر معارف تاجیکستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرپرست مدارس خارج از کشور از مدرسه 102 تاجیکستان

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، میترا تیموری سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در این بازدید با گفتگو با دانش آموزان و معلمان و بازدید از فضا های آموزشی مدرسه در جریان نمونه ای از نظام مدرسه داری در کشور تاجیکستان قرار گرفت.

در این بازدید تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه اشعار متعددی از شعرای بزرگ فارسی زبان خواندند.

بازدید سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور از مجتمع امام صادق (ع) تاجیکستان

سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشوردر جریان سفر خود به تاجیکستان ضمن بازدید از فضای مجتمع امام صادق (ع) با حضور در جمع معلمان و کارکنان این مجتمع، از نزدیک در جریان امور مربوط به آن و مسایل همکاران قرار گرفت.

میترا تیموری در این دیدار ضمن سپاس و قدردانی از همکاران مدرسه در زمینه تلاش برای ارتقای کیفیت مدارس و استماع نظرات و مشکلات همکاران این مجتمع با پاسخ به ابهامات موجود تأکید کرد: در اولین فرصت پس از بازگشت از مأموریت به جد پیگیر حل این مسایل خواهم بود.

وی در پایان با تأکید بر ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در این مجتمع، افزود: لازم است تمام تلاش خود را به کار بندیم تا الگوی موفق و فاخری از نظام تعلیم و تربیت در کشور های مختلف ارائه کنیم و با تربیت دانش‌آموزان موفق این مهم را در عمل به اثبات برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار