دیدار سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشوربا سفیر ایران در تاجیکستان

تهران (پانا) - میترا تیموری، سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با محمد تقی صابری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشوربا سفیر ایران در تاجیکستان

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، این دیدار با حضور محمد علی فرحناکیان، سرپرست مرکز امور بین الملل و هماهنگی دیپلماسی آب و برق وزارت نیرو صورت گرفت که با هدف هماهنگی و بررسی مسائل و موضوعات مدرسه بین الملل رودکی تاجیکستان برگزار شد.

طی این نشست، سرپرست مرکز امور بین الملل ومدارس خارج از کشور ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوشنبه، به ویژه محمد تقی صابری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، بر ایجاد فضای تعامل و همکاری به منظور رفع مسائل و چالش های مدرسه تأکید کرد.

میترا تیموری در ادامه افزود: انتظار داریم بیش از پیش این فضای همدلی و صحبت همچنان ادامه یابد و سفارت جمهوری اسلامی ایران با همکاری کادر مدرسه بین الملل رودکی در ارتقاء کیفیت آموزشی و رفع چالش های موجود اهتمام ورزند.

در این دیدار همچنین هماهنگی‌های لازم برای حضور در نشست کمسیون مشترک اقتصادی ایران به عمل آمد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان نیز از توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش برای حل مسائل مدرسه بین الملل رودکی تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که رایزنی های دیپلماتیک لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار